Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Snygga stilrena rum, bra läge mitt på Södermalm men ändå lugnt runtomkring. Bodde i juniorsvit med fantastiskt badrum och badkar. Sov bara en natt men rekommenderar verkligen detta hotell till andra på besök i Stockholm. Enda minus var antal sittplatser vid frukost!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Kibj84
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Stort tack för dina otroligt fina kommentarer och för din feedback!
Vi är glada att ni haft en fin vistelse här hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Som stockholmare i förskingringen, har jag haft svårt att förlika mig med att bo på hotell när jag besöker hemstaden. NOFO hotel har gjort det lättare, med mysiga rum och ett läge mitt i mina barndomskvarter. En fantastiskt trevlig och service minded personal gör inte det hela sämre.

Tack malin f

Hej Malin,
Vad skönt att vi har kunnat göra det lättare för dig att besöka hemstaden. Vi är glada att du trivs här hos oss på NOFO!
Önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen nästa gång du kommer "hem".
Helén | Front desk Manager

Omdömet skrevs 28 juli 2019

Hotellet känns personligt: fint inredda rum, supertrevlig personal, mysig innergård med vinbar. Rent och fräscht. Frukosten är perfekt, med mycket vegetariska alternativ. Centralt läge på söder men på en lugn gata. Har bott här förut och återvänder gärna.

Men, denna gången hade vi rum på tredje våningen, under taket. Värmebölja i Stockholm och rummet blev oerhört varmt. Pyttelitet badrum med bara en glasvägg mellan WC och säng. Och framför allt: mörkläggningsgardiner som inte täcker hela fönstret. Fick lägga en av mina kuddar i fönsternischen för att inte vakna av strålande solsken tidigt på morgonen.

Tack linanilssonx

Hej Lina,
Stort tack för dina fina ord om vårt hotellm vi är glada att se att ni trivs här hos oss!
Jag ska genast kolla upp mörkläggningen på rummet, för självklart vill vi att de ska täcka hela fönstret.
Önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka!
Vnliga hälsningar

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Nofo är ett mysigt hotell mycket väl beläget på Söder i Stockholm. Nära till tunnelbana och med allehanda restauranger i närheten. Mycket god frukost buffé och trevlig personal. Den troliga innegården är ett extra plus

Tack Lena P

Tusen tack för dessa värmande ord - det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Lugnt,fint och mycket trevlig personal. Reste med barn och det gick väldigt bra. Nära till allt om man inte har bil med sig. Frukosten var av hög kvalitet och det fanns ett bra utbud. Härlig vånings design!

Tack hnordb999833

Stort tack för dina fina kommentarer´, vi är glada att se att ni haft en fin vistelse här hos oss.
Önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka!