Omdömet skrevs 11 juni 2019 från mobil enhet

Mycket bra och mysigt hotell!
Vi bodde på tredje våningen, rummet var litet men modernt, snyggt och funktionellt. Rent och välstädat, stor tv. Fint kaklat i toa och duschutrymmen. Minibar. Sängarna riktigt sköna.
Här vaknade vi inte av trafikbrus utan till koltrastsång !!
Hotellet har en mycket trevlig innergård där man kan njuta av sitt kaffe eller ett glas vin.
Inne i hotellet finns små sittgrupper med bord.
Vid frukosten kan man välja bland flera rum att äta i. Bar finns med bra viner om man så önskar.
Personalen jättetrevlig.
Kort sagt: det finns inget att klaga på

Tack Y2171HBjanb
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2019

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 9 juni 2019

Fantastiskt hotell som jag kommer använda när jag är i Stockholm. Mysigt hotell som nyttjar sina resurser väl. Jättetrevlig vinbar på innergården med trevlig utbud. Bra frukostbuffe som kunde hantera de boende så inga köer

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack GrandTour66705774974

Hej,
Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse här hos oss och gillade vår vinbar och frukost.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Det är andra gången vi bor här. Jättemysiga rena och fräscha rum och trots att vi sist bodde i ett litet rum så hade den allt som behövdes och var väldigt genomtänkt.Otroligt trevlig och hjälpsam personal som gör allt för att du ska trivas. Frukosten var helt suverän och hade dom bästa baconen jag nånsin ätit på hotell.Vi kommer tillbaka

Tack tinadern

Stort tack för dina fina ord och kul att höra att du gillade våra bacon!
Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 7 juni 2019

Kanonläge, gångavstånd till Bl. Globen. Mysig innehård med vinbar, utan tvekan en av de bästa frukostarna jag ätit. Ganska små men trivsamma standardrum hjälpsam och trevlig personal. Mitt favorit hotell

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Mikael E

Hej Mikael,
stort tack för dina fina kommentarer, vi är glada att höra att vi är ditt favorithotell!
Önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 24 maj 2019 från mobil enhet

Bra och fina rum, städat och nyrenoverat. Fräscha lokaler. Trevlig och tillmötesgående personal. God frukost med mycket valmöjligheter för allergiker. Toppen hotell åker gärna hit igen. Varm rekommendation för detta hotell med personal.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack SaRaHaegg
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2019

Hej,
Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar dina fina kommentarer och är glada att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss igen framöver!
Vänliga hälsningar,