Kommer att rekommendera hotellet till alla som ska till Stockholm ett hotell som står för nytänkande vad det gäller rummen miljön och framförallt maten och drickan vi vart mycket positivt överraskade KANON

Tack Fearless31426713814
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej!
Stort tack för dina fina ord, vi är glada att du gillade vårt koncept här på NOFO.
Önskar er varmt välkomna tilbaka!
Helén | Front Desk Manager

Valde att bo på SöderMalm denna gången vi åkte till Stockholm för att få en annan upplevelse av huvudstaden än vid våra tidigare Stockholms besök då vi bott nära T-centralen av bekvämlighets skäl. Vi ångrar oss inte. Hotellet var jätte mysigt. Rum med utsikt mot vackra Katarina Kyrka. Rummet var ganska litet men fint inrett och skön säng. Rent och fräscht. Frukosten var superb, fram för allt den hemgjorda müslin.
Vi strosade runt på Söder och vi fick en ny upplevelse av Stockholm bortom trängseln på Drottninggatan.

Tack MRSBoman

Hej,
Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss och Södermalm. Vi är glada att se att ni gillade både området och hotellet. Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss på NOFO!

Omdömet skrevs 16 februari 2019

Fantastiskt hotell med trevligt läge och trevlig personal. När vinbaren blir klar kommer det lyfta det ett steg till. Vårt rum låg längst upp och i ett hörn och vi hörde inget utifrån då lugnt och skönt.

Tack Thomas J
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Thomas,
Tusen tack för dina fina kommentarer!
Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse här hos oss och önskar er varmt välkomna tillbaka till vår nya vinbar.

Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

En fantastisk pärla på Söder. Nu var jag här i februari och jag ser fram emot våren och kunna njuta av en fin innergård. Mysiga och vackra rum som är personligt inredda. Personalen är mycket hjälpsamma och trevliga. Frukosten är fantastisk med allt man kan önska sig, det är vällagat, fint presenterat och rent och snyggt.
Detta är ett av de bästa hotellen på Södermalm, hit kommer jag igen.

Restyp: Reste i arbetet
Tack HenryKj2013
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2019

Hej,
Tack för dina otroligt fina ord om vårt hotell. Vi är glada att höra att du hade en fantastisk vistelse här hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till våren och även tidgare om du har vägarna förbi Stockholm!

Omdömet skrevs 10 januari 2019

Ett mysigt hotell som lagt lite extra energi på detaljer, bekvämlighet och att gästen ska få känna på lite lyxig atmosfär till en klart överkomlig peng. Jag/vi gillade verkligen frukosten på hotellet, och där hade man på ett enkelt men väldigt snyggt sätt, märkt upp vad som fanns att tillgå, även för de med lakto och/eller glutenintolerans (tummen upp!) Vi kommer definitivt boka in fler nätter.//Jonas

Datum för vistelsen: januari 2019
1  Tack Trek50944925659
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2019

Hej Jonas!
Tack för dina fina kommentarer om vårt hotell, vi hoppas få chansen att välkomna er tillbaka snart igen!