3‚Äď8 av 196 omd√∂men
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

En övernattning på Söder, då valde vi NOFO. Helt perfekt! Från ankomst till avfärd var allt bara positivt, personal, rum, frukost allt var av hög klass! Läget är mycket centralt på Söder och gångavstånd till det mesta oxå stort plus till garaget till en billig penning. Kommer garanterat att åka hit igen!

Tack Jeppejeppsson
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2019

Hej!

Tusen tack för de fina kommentarerna, jag hoppas vi får chansen att välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 6 januari 2019

Hotellet var en mycket positiv överraskning med personlig stil.Nära till Medborgarplatsen och tunnelbana.Inget dussin hotell. Det märktes att personalen älskade sitt jobb.Hit kommer jag gärna tillbaks.

• Restyp: Reste ensam
    • L√§ge
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Connector09319611055

Hej,
Stort tack för dina fina kommentarer! Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
Vill även passa på att önska en god fortsättning på det nya året!

Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

Vilket ställe! Super trevlig personal, lätt att boka via Mail, rummen är så fina, underbara sängar,täcken,kuddar och så rent o fräscht! Super god frukost med det lilla extra! Vi kommer definitivt åka tillbaka till detta mysiga lilla hotell på söder! Uppskattade skohornet lite extra. Tack från ett super nöjt gäng från Fagersta/ Vad

Tack annalU543GK

Hej,
Stort tack för dina fina kommentarer!!
Vad glada vi blir att höra att ni gillade vårt hotell.
VIll önska er varmt välkomna tillbaka och en god fortsättning på det nya året!

Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Jätte mysigt hotell! Mycket trevlig personal, bra service både vid bokning och under vistelse. Mysiga fina fräscha rum!
Vi var ett kompisgäng som bokade, bra läge till tunnelbana och det man vill ha av söder. Lämpar sig även för par då det var väldigt mysigt och lugnt :) rekommenderar verkligen! Riktigt fin frukost också!

Tack Linnsei
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2019

Hej,

Stort tack för dina fina kommentarer!

Vi är glada att ni hade en fin vistelse här hos oss och önskar er en god fortsättning på nya året och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 26 december 2018

För första gången skulle vi bo på ett hotell på Södermalm. Och NOFO var ett mysigt hotell i en gammalbyggnad från 1740-talet. Jättetrevliga rum, små men mysiga. Frukosten var perfekt. Inte så mycket men precis lagom av allt. Det var många saker som var hemlagat. Bara det är ett plus.

Datum för vistelsen: december 2018
    • L√§ge
Tack Sami B
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2018

Hej Sami!
Stort tack för dina fina ord om våra rum och frukosten. Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse här hos oss!
√Ėnskar dig varmt v√§lkommen tillbaka och ett Gott Nytt √Ör!