“Så mysigt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Nofo Hotel, BW Premier Collection
Rankad som nummer 53 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Då man bor ofta på hotell så blir man så glad när man hittar ett hotell som inte följer standardmallen för hur allt ska vara.
Det var så trevligt och ett fantastiskt bra bemötande från personalen. Bra frukost! God öl på kvällen. Mysigt rum med sköna sängar. Kommer gärna tillbaka!

Bodde här: April 2017, reste med vänner
Tack Johan A
infoT9995VD, Front Office Manager på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade april 16 2017

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt hotell. Vi bodde i ett fint personligt rum. Rent och fräscht. Sköna sängar. Bra frukost med mycket gott att välja på. Kommer definitivt komma tillbaka hit! Mysig restaurang/bar med bra utbud. Jätte trevlig personal.

Bodde här: April 2017, reste med vänner
Tack piajeanette

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort. Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs april 4 2017

Ett härligt ställe med perfekt läge för att utforska Södermalm. Fräscha rum, i vårt fall med utsikt över Katarina kyrka. Designtapeter och kuddar och sköna sängar. Dock var badrummet litet utan möjlighet att ställa toalettsaker eller schampo vilket gjorde ytan ännu mindre (ett tips om någon från hotellet läser detta). Utsökt frukost och en trevlig vinbar i samma lokal. Däremot var maten där ingen höjdare. En nackdel är att det kostar att lämna väskan under dagen, i väntan på eventuellt flyg eller tåg.

Sammanfattningsvis ett jättemysigt hotell med perfekt läge där det finns lite smådetaljer att slipa på för att det ska få en 5:a.

• Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack my234

Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din vistelse. Vi uppskattar dina kommentarer då vi alltid arbetar att bli bättre och det gör vi med din hjälp - tack! Däremot är det gratis att lämna sin väska hos oss under dagen. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka igen.
Vänliga hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs mars 23 2017 från mobil enhet

Av en tillfällighet hamnade jag på NoFo. Men wow vilket hotellrum. Ville knappt lämna det. Helt klart bästa, lyxigaste hotellrummet jag bott på i Sverige. Kommer tillbaka. Man känner sig verkligen som James Bond i rummet.
Nära till tunnelbanan och smidiga kommunikationer.

Bodde här: Mars 2017, reste ensam
Tack Dick H
infoT9995VD, Front Office Manager på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade mars 24 2017

Hej,

WOW - stort tack för er fina feedback! Vi är glada att vi fick äran att välkomna er till oss och hoppas få se er igen på NOFO inom kort!

Önskar en fortsatt fin sommar!

Vänliga hälsningar,
Team NOFO

Omdömet skrevs mars 16 2017 från mobil enhet

Gillar du goda frukostar i en lugn miljö långt ifrån "Hotell Malmen kaos", då ska du bo på Nofo. Här är frukosten tipp topp = 4 stjärnor! Men om du har svårt att gå i trappor och ska bo på tredje våningen, då ska du välja ett annat hotell som har hiss för det finns inte här =2 stjärnor.

Däremot finns det en vinbar som är väldigt mysig = 4 stjärnor och en mycket serviceinriktad och trevlig personal, vilket är viktigt = 5 stjärnor. Tyvärr var tortellinin riktigt tråkig som jag beställde i vinbaren/restaurangen vilket var synd= 2 stjärnor.

Rummet var sisådär, kändes gammalt omodernt = 2 stjärnor, men täcket och kuddarna var sköna för att inte tala om stora sköna handdukar = 4 stjärnor.

Så sammantaget ger jag Nofo betyg 3 men jag kommer ändå försöka återkomma.

Bodde här: Mars 2017, reste i arbetet
Tack Annika M
infoT9995VD, Front Office Manager på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade mars 18 2017

Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell.

Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Vi hoppas att du snart kommer till oss igen.

Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen. Vi uppskattar din lojalitet till vårt varumärke.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Hotel Kungsträdgården
Nr 5 av 154 i Stockholm
354 omdömen
Visa priser

Besökt Nofo Hotel, BW Premier Collection? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nofo Hotel, BW Premier Collection

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare BEST WESTERN Premier Collection NOFO Hotel)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Affärshotell i Stockholm
Nr 38 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 226 kr - 2 226 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Nofo Hotel, BW Premier Collection 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Nofo Hotel, BW Premier Collection. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Columbus Hotell Stockholm
Columbus Hotell Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?