“Man kan komma långt med charm och personlighet”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Nofo Hotel, BW Premier Collection
Rankad som nummer 50 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs mars 16 2017 från mobil enhet

Gillar du goda frukostar i en lugn miljö långt ifrån "Hotell Malmen kaos", då ska du bo på Nofo. Här är frukosten tipp topp = 4 stjärnor! Men om du har svårt att gå i trappor och ska bo på tredje våningen, då ska du välja ett annat hotell som har hiss för det finns inte här =2 stjärnor.

Däremot finns det en vinbar som är väldigt mysig = 4 stjärnor och en mycket serviceinriktad och trevlig personal, vilket är viktigt = 5 stjärnor. Tyvärr var tortellinin riktigt tråkig som jag beställde i vinbaren/restaurangen vilket var synd= 2 stjärnor.

Rummet var sisådär, kändes gammalt omodernt = 2 stjärnor, men täcket och kuddarna var sköna för att inte tala om stora sköna handdukar = 4 stjärnor.

Så sammantaget ger jag Nofo betyg 3 men jag kommer ändå försöka återkomma.

Bodde här: Mars 2017, reste i arbetet
Tack Annika M
infoT9995VD, Front Office Manager på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade mars 18 2017

Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell.

Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Vi hoppas att du snart kommer till oss igen.

Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen. Vi uppskattar din lojalitet till vårt varumärke.

Omdömet skrevs januari 10 2017

Jag besökte detta hotell första gången i oktober 2016 och vilken fantastisk överraskning. Detta hotell har allt jag vill ha; mysigt, trevlig atmosfär och vilken otroligt positiv och härlig personal.
Älskar rummen och den sköna känslan som verkligen speglar att man är på Södermalm.
Frukosten är toppen liksom mat och dryck i den pittoreska restaurangen. Jag har bara varit här i jobbsammanhang, men passar perfekt även för familjen.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Johan S
infoT9995VD, Receptionschef på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade januari 13 2017

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort. Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs januari 9 2017

Hotellet beläget centralt på Södermalm i stadsdelen Norr Om FOlkungagatan, därav namnet. Lugnt läge med entrén inne på en gård. Ok receptionspersonal. Rum med gamla golvtiljor samt matta. Dubbelsängen mycket hög, cirka 80 cm, och med relativt hård madrass. Renoverat badrum. Bra frukost, designat frukostrum.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack 893gunnarr

Hej, Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse. Vi är glada att höra att du tyckte om vår frukost. Vänliga hälsningar, Team NOFO

Omdömet skrevs december 20 2016 från mobil enhet

Bodde i ett superior room, snyggt, stilfullt och med fantastiskt skön säng och sköna sängkläder. Personalen var mycket trevlig, frukosten god och med en touch av home made. Grönsakssmoothien och chiapuddingen var mums mums. Och frukostmatsalen jättemysig och stilfult inredd. Nofo ligger på bekvämt avstånd till tunnelbanestationen Medborgarplatsen på söder. Nofo är i ungefär samma prisklass som övrig hotell i de stora hotelkedjorna typ comfort, clarion mm men mycket personligare och mysigare. Vistelsen på Nofo lämnade inget att önska. Åker gärna dit igen.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Emma N
infoT9995VD, Receptionschef på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade december 24 2016

Hej,

WOW - stort tack för er fina feedback! Vi är glada att vi fick äran att välkomna er till oss och hoppas få se er igen på NOFO inom kort!

Önskar en fortsatt fin sommar!

Vänliga hälsningar,
Team NOFO

Omdömet skrevs december 11 2016 från mobil enhet

Bra läge nära tunnelbanan och många restauranger. Internationell stämning med många utländska gäster. Hemtrevligt rum - dock inte så tjusigt som de som hotellet visar på sina bilder. Lite kallt på rummet men det var varmt under täcket. Badrummet var fräscht och hade gott om plats för necessär, etc. Saknade glas för tandborsten men hittade ett i rummet till slut. Trevligt med vattenkokare och några tidningar som man kunde bläddra i. Frukosten var mycket bra med välmarkerade laktosfriaprodukter. Shotsen med sting kändes nyttig. Uppmärksam och glad personal vid frukosten. Mycket mysiga lokaler så jag hade gärna hängt kvar... Höga trappsteg och ingen hiss kan vara bra att känna till.

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
1  Tack Milla72014

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
SoFo och Medborgarplatsen
Scandic Gamla Stan
Nr 42 av 154 i Stockholm
683 omdömen
Visa priser

Besökt Nofo Hotel, BW Premier Collection? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nofo Hotel, BW Premier Collection

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare BEST WESTERN Premier Collection NOFO Hotel)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Affärshotell i Stockholm
Nr 35 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 250 kr - 2 167 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Nofo Hotel, BW Premier Collection 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers och Expedia så att du tryggt kan boka med Nofo Hotel, BW Premier Collection. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Columbus Hotell Stockholm
Columbus Hotell Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?