“Mysigt hotel med bra läge på Söder”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Nofo Hotel, BW Premier Collection
Rankad som nummer 48 av 155 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs december 11 2016 från mobil enhet

Bra läge nära tunnelbanan och många restauranger. Internationell stämning med många utländska gäster. Hemtrevligt rum - dock inte så tjusigt som de som hotellet visar på sina bilder. Lite kallt på rummet men det var varmt under täcket. Badrummet var fräscht och hade gott om plats för necessär, etc. Saknade glas för tandborsten men hittade ett i rummet till slut. Trevligt med vattenkokare och några tidningar som man kunde bläddra i. Frukosten var mycket bra med välmarkerade laktosfriaprodukter. Shotsen med sting kändes nyttig. Uppmärksam och glad personal vid frukosten. Mycket mysiga lokaler så jag hade gärna hängt kvar... Höga trappsteg och ingen hiss kan vara bra att känna till.

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
1  Tack Milla72014
infoT9995VD, Receptionschef på Nofo Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade december 24 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs november 27 2016 från mobil enhet

Ankom en fredag till personal som inte var så välkomnande. Bokat rummet mycket lång tid före vistelsen, fick ett litet rum som bestod av två mycket enkla enkelsängar, dåligt städat och litet badrum. Dock mycket bra frukost vilket får mina enda plus för detta hotell.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
2  Tack Johanna G
Svar från företaget:Svarade november 29 2016

Hej Johanna,

Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell.

Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden.

Våra Standardrum som är de rummen med 2 separata sängar som du hade bokat ska renoveras nu i december-januari så de kommer att bli en högre standard på dem.

Vi vill gärna kunna förse dig med en bättre upplevelse hos oss, så om du kommer tillbaka till Stockholm kontakta mig direkt på helen@nofo.se så ska jag ordna så att ni får ett fantastiskt rum till ett bra pris.

Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen.

Omdömet skrevs november 17 2016 från mobil enhet

Litet mysigt hotell mitt på söder. (Södra änden på Katarina Kyrkas park) Ett par hundra meter västerut är Götgatan med Medborgarplatsen och Göta Lejon. 7 minuters promenad norrut ligger Södra Teatern, fotografiska och Katarinahissen. Och runt omkring myllrar det av restauranger, pubar och små affärer. Själva hotellet ligger inne på gården vilket bidrar till den lugna atmosfären.

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Riddare19
Svar från företaget:Svarade november 18 2016

Hej, Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar dina fina kommentarer och är glada att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss igen framöver! Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs november 16 2016

Bra bemötande i receptionen både vid ankomst och avfärd. Jag fick ett litet rum som vette mot Katarina kyrka och kyrkogård. Här fanns en bra arbetsplats trots att rummet var litet, bekväm säng och fräscht badrum. Frukosten var överdådig. Hotellet är inhyst i en gammal byggnad som är verkligt autentisk. Ett extra plus för de vackra fönstren med profilerade äkta spröjsar, inget fusk här. Dock är detta inte ett lämpligt boende för personer med funktionshinder pga många trappor och smala passager.

Tips för att välja rum: Be om ett rum mot kyrkan.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Luggagelostandfound
Svar från företaget:Svarade november 18 2016

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort. Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs november 9 2016

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack Päivi L
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Hotel Kungsträdgården
Nr 6 av 155 i Stockholm
365 omdömen
Visa priser

Besökt Nofo Hotel, BW Premier Collection? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nofo Hotel, BW Premier Collection

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare BEST WESTERN Premier Collection NOFO Hotel)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Affärshotell i Stockholm
Nr 34 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 171 kr - 2 094 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Nofo Hotel, BW Premier Collection 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Nofo Hotel, BW Premier Collection. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Columbus Hotell Stockholm
Columbus Hotell Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?