“Trevligt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Nofo Hotel, BW Premier Collection
Rankad som nummer 47 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs november 16 2016

Bra bemötande i receptionen både vid ankomst och avfärd. Jag fick ett litet rum som vette mot Katarina kyrka och kyrkogård. Här fanns en bra arbetsplats trots att rummet var litet, bekväm säng och fräscht badrum. Frukosten var överdådig. Hotellet är inhyst i en gammal byggnad som är verkligt autentisk. Ett extra plus för de vackra fönstren med profilerade äkta spröjsar, inget fusk här. Dock är detta inte ett lämpligt boende för personer med funktionshinder pga många trappor och smala passager.

Tips för att välja rum: Be om ett rum mot kyrkan.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Luggagelostandfound
Svar från företaget:Svarade november 18 2016

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort. Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs november 9 2016

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack Päivi L
Omdömet skrevs november 6 2016 från mobil enhet

Ett hotell med en alldeles fantastisk charm. Vi välkomnades av mycket tillmötesgående och trevlig personal vilket betyder mycket. Ett stort plus till er. Ett stort och fint rum, det enda negativa var dåligt tryck i dusch och mycket lyhört till rummet bredvid. Flera olika sällskapsrum som man trivdes att sitta ner i tillsammans med vänner och något gott i glaset. Frukosten är en fröjd för både öga och smak. Tror detta är den bästa hotellfrukost jag blivit serverad. Härligt läge med Sofo utanför och många små mysiga butiker. Kommer garanterat tillbaka.

Bodde här: November 2016, reste med vänner
Tack marie K
Svar från företaget:Svarade november 10 2016

Hej,

WOW - stort tack för er fina feedback! Vi är glada att vi fick äran att välkomna er till oss och hoppas få se er igen på NOFO inom kort!

Önskar en fortsatt fin höst/vinter!

Vänliga hälsningar,
Team NOFO

Omdömet skrevs oktober 30 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt och fint hotell! Otroligt trevlig personal! Inga ledsamheter där utan bara glada leenden och superbra servicekänsla!
Bästa hotellfrukosten vi ätit. Massor av goda saker. Fräscht och fint upplagt.
Rummet var superfint och mysigt. Vi fick ett med både badkar och bastu. Det förgyllde vistelsen. Sköna sängar.
Mycket trevlig vinbar med god champagne.
Högsta betyg på allt! Längtar redan tillbaka!

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Ullis27zs
Svar från företaget:Svarade november 1 2016

Hej,

Önskar en fortsatt fin höst/vinter!

Vänliga hälsningar,
Team NOFO

Omdömet skrevs oktober 19 2016

Fantastiskt trevlig personal i bar och reception. Gott vin per glas och tilltugg som var genuint och okonstlat. När jag kom till rummet blev jag dock besviken. Trångt är OK men dragigt är inte bra. Inte helt rent i badrummet och inget glas att använda vid tandborstning. Rummen borde få samma omtanke som gästen i baren.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Annelie K
Svar från företaget:Svarade oktober 24 2016

Hej Annelie,

stort tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Tack för dina fina kommentarer gällande vår vinbar, väldigt roligt att du tyckte om vinet och tilltugget! Desto mer tråkigt är det att höra om ditt intryck av rummet. Vi beklagar så mycket att det var drag på rummet. Vi har lagt det på prioritetslistan så det kommer att åtgärdas idag. Detsamma gäller städningen på rummet, vi kommer att följa upp internt vad som har hänt här.

Vi uppskattar att du hjälper oss att bli bättre och du får gärna kontakta oss direkt nästa gång du kommer till Stockholm så vi får en ny chans att ge dig en positiv och minnesvärd vistelse.

Med Vänliga Hälsningar,
Teamet på NOFO

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
SoFo och Medborgarplatsen
Scandic Gamla Stan
Nr 42 av 154 i Stockholm
683 omdömen
Visa priser

Besökt Nofo Hotel, BW Premier Collection? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nofo Hotel, BW Premier Collection

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare BEST WESTERN Premier Collection NOFO Hotel)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Nr 21 av Affärshotell i Stockholm
Nr 32 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 254 kr - 2 109 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Nofo Hotel, BW Premier Collection 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers och Expedia så att du tryggt kan boka med Nofo Hotel, BW Premier Collection. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Columbus Hotell Stockholm
Columbus Hotell Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?