Hurb
Orbitz.com89 US$
Travelocity89 US$
Trip.com97 US$
Omdömet skrevs 4 februari 2021

Härligt att kunna bo i en park mitt i Stockholm, nära till allt man behöver och ett hotell med toppenservice om man inte vill ge sig ut på stan.
Att kunna parkera i varmgarage när man har bilen full med produkter som inte tål kyla är ett stort plus.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack jkarlss0n
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Vi har inte bott på vandrarhemmet. Däremot har vi ätit lunch och tagit en öl, eller kaffe där . Personalen är väldigt vänliga . Speciellt caféets .
Miljön är trevlig och lugnt . Att sitta ute är en supertrevlig upplevelse . Rekommenderar detta ställe .

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack 459evaw
Omdömet skrevs 23 april 2020 från mobil enhet

Hotellet läge ligger avsides och mitt i en av Stockholms finaste parker men ändå nära bra restauranger. Hotellrummen var väldigt mysiga med en lantlig känsla. Hade väldigt bra smartteve och dessutom Chromecast. Sköna sängar och sängkläder. Standarden var generellt mycket bättre än en trestjärnigt hotell.

Datum för vistelsen: april 2020
2  Tack miacia
Omdömet skrevs 31 mars 2020

Du vill bo billigt , ordna en mindre konferens med begränsad budget då är detta stället för dig , Väldigt rent , väldigt bra mat , väldigt rent . Ligger väldigt bra till på södermalm ,stockholm . Nackdel svårt att hitta lunchresturnag i absoluta närheten

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack anderss824
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Bodde några dagar här, hotellet ligger naturskönt i Tantolunden. Rummen var i bra storlek, fräscha och rena! Bra frukostbuffé (jag hade hotellrum). Tunnelbana (T-centralen bara ett par stopp bort) bara ett par minuter bort och med härliga söder, med restauranger och pubar bara ett par hundra meter bort! Väl värt att bo och göra huvudstaden!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam