Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Official Hotel
SPARA 35 US$
Boka nu, betala på plats
Expedia.com82 US$
Orbitz.com82 US$
Lol.travel97 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

Litet, mysigt och familjärt hotell centralt i Stockholm. Jag och min man fick ett ganska stort rum med unik inredning och med superskön säng! Frukosten var inte stor men man hitta åtminstone något som passar så att man blev mätt och belåten! Utmärkt hotell för dig som vill vara centralt i Stockholm nära Drottninggatan och restauranger! Fem av fem stjärnor!

Tack josefinaleijonelle
Helena A, Annan på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2021

Hej Josefina, Tusen tack för vänliga ord. Roligt att se att ni fick en fin vistelse hos oss. Hoppas att vi ses snart igen! Mvh Helena/ Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 1 mars 2021

Ganska standardiserat hotell när det gäller rummen. Helt okej säng, toa och sjysts städat. Men jag vill lyfta fram servicen, sjukt trevlig personal rakt igenom. Även om hotellet är ett "en på hundra" hotell kommer jag definitivt komma tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack J1226NMjoe
Helena A, Annan på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2021

Tusen tack för fin feedback. Vad roligt att höra att du trivs så bra hos oss. Vi hoppas snart få se dig tillbaka som gäst hos oss. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Helena/ Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Mycket prisvärt, trevligt och personligt hotell mitt i centrala Stockholm. Alltid mycket välstädat och med trivsamma och ombonade rum. Tyst och lugnt område. Många restauranger i närheten. Personalen ytterst serviceinriktad.

Tack 445lenad
Helena A, Annan på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2021

Tusen tack för snälla ord! Vad roligt att höra att du trivs hos oss och hoppas att vi snart ses igen! Mvh Helena/ Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 6 september 2020

Frukosten, blääh! Kaffe, kolsyrat vatten och sill ok. Resten gillade vi inte. Fast hon som skötte serveringen var toppen. Läget på hotellet bästa tänkbara. Lugnt, men ändå nära centrum. Hyfsat billig parkering på gatan, om man hittar plats. Från hotellets garage hiss direkt upp till rummet. Vårt rum var inte stort, men kändes så trivsamt att vi inte ville gå ut. Bra läslampor, och många andra små trivsamma detaljer. T.ex. 20 vägguttag!! Av mina 100 bästa hotellsängar, klassar jag dessa topp-10. Toa/dusch mindre än 2m2, men med smart design. Har bott i rum där jag måste koppla ur TV:n för att ladda mobilen. Ganska tyst mot gatan. Sov med öppet fönster. Men den som vill ha ännu tystare, kan välja rum mot gården. Städservice extremt bra. Om du bor här när det är mycket varmt ute, kommer du antagligen ångra dej. Trots fläkt. OBS. Mitt betyg påverkas av rådande Corona-priser.

Rumstips: T.ex. 302 mot gatan. Lite utsikt.
Tack Martez

Hej Martez,
Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Det uppskattas verkligen i dessa tider. Kul att se att du trivs hos oss! Tråkigt dock att frukosten inte levde upp till förväntningarna. Vi kommer att lyfta detta med frukostansvarig på Belgobaren Moules & Beer och ber att dom ser över detta. Hoppas att vi snart får möjlighet att se dig tillbaka hos oss igen! Mvh Helena/ Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Charmigt hotell i ocharmig fastighet, med vänlig och hjälpsam personal på alla sätt. Sista dagen lät de oss stanna flera timmar efter utcheck eftersom vi hade ett sent flyg - mycket uppskattat! Vårt rum (506) var väldigt rymligt även för en familj med fyra personer. Frukosten hade nästan allt man kunde önska sig, och när något fattades bars det snabbt fram mer. Bra wifi på hela hotellet. Centralt läge, gångavstånd nästan överallt.

Ett par frågetecken dock kring bokning/betalning:

- Lite märkligt att man måste in på hotellets webbsida och surfa runt för att hitta de bästa priserna. Vid telefonsamtal eller mail-kontakt med receptionen kan man inte få dessa priser, utan man hänvisas till hemsidan.

- Vid vår incheckning reserverades hela beloppet på ett kontokort, men vid utcheckningen betalade vi med ett annat kort. Nu (över en vecka senare) är beloppet fortfarande inte släppt på det första kortet. Inte bra!

Men med alla faktorer inräknade i ekvationen kommer vi säkert tillbaks nästa gång vi behöver ett hotell i Stockholm.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Mohnomishe
Helena Aspvik, Annan på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Hej Mohnomishe,
Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Vad roligt att höra att ni trivdes så bra hos oss!
Ledsen att det blev problem med betalningen. Verkar som att det var den mänskliga faktorn som ställde till det lite för oss i dessa tider. Bokar man och väljer förbetalt alternativ på hemsidan, så ska det debiteras det angivna kortet.
Med minskad bemanning och incheckningar på kort varsel kan det i detta fall dock ha blivit missförstånd vid incheckningen. Vi ber om ursäkt för detta! Hör gärna av dig till oss på bokningen inför nästa vistelse, så ser vi till att ordna ett bra pris även över telefon/mail.
Ta hand om er och hoppas att vi ses snart igen!
Mvh Helena/ Bokningen
Freys Hotel Lilla Rådmannen