Omdömet skrevs 23 januari 2020

Jättemysigt hotell. Trevlig personal både i reception, restaurang och städ. God mat både lunch och frukost. Bra läge, nära Drottninggatan med stort utbud av restauranger och butiker. Gångavstånd till Centralstationen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack jobbresa2020
HelenaQA, Kundansvarig på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Tusen tack för din trevliga feedback. Vad roligt att höra att du trivdes hos oss!
Hoppas att vi ses snart igen.
Helena/ Freys Hotel Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Jag hamnade här för några år sedan när det var fullt överallt. Redan då gillade jag känslan. Egentligen inte så fantastiska lokaler, men personalens attityd i kombination med att man inrett hotell med många mysiga detaljer höjer verkligen betyget.
Prisvärt, toppenbra läge och schysst frukost. Enda negativa jag kommer på är att jag inte är medlem i deras lojalitetsprogram eller blivit erbjuden detta.
Men annars toppbetyg och återkommer gärna!

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 432johans
HelenaQA, Kundansvarig på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Hej Johan,
Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Vad roligt att höra att du trivs hos oss och kul att du väljer att komma tillbaka! När det gäller vårat lojalitetsprogram ”Freys Family” är du välkommen att göra din ansökan genom att fylla i dina uppgifter direkt via formuläret på vår hemsida: https://www.lillaradmannen.com/freys-family/
Ledsen om vi inte varit tillräckligt tydliga med denna information och uppskattar att du tar upp detta. Hör gärna av dig till oss om det är något mer vi kan hjälpa till med.
Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen snart igen!
Mvh Helena
Freys Hotel Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Ok standard för priset, lite slitet i kanterna, ok städat och lite Ikea-känsla på inredningen. Det hade inte dragit ned betyget så mycket i sig men tyvärr var väggarna dåligt isolerade så man hörde tvn plus konversationer från grannrummet. Frukosten var god men enkel äggröra gjord på pulver vilket alltid drar ner intrycket. Ändå hyfsat pris för att vara Stockholm och bra läge.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 742fredrikk
HelenaQA, Kundansvarig på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Hej Fredrik, Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Ledsen att höra att inredningen inte riktigt levde upp till dina förväntningar. Alla rum på hotellet är individuellt inredda med en blandning av nytt och föremål med lite patina för att ge en hemtrevlig känsla. Hör dig gärna för med receptionen om rummet som du först tilldelats inte riktigt känns rätt, så hjälper dom gärna till att visa alternativ när möjligt. Tråkigt att höra att du stördes av ljud från rummet intill. Vi tar till oss av detta och ska se över vad som kan göras för att åtgärda detta. Kommer även att framföra din feedback angående äggröra till frukostansvarig på Belgobaren Moules & Beer att äggröran inte riktigt levde upp till förväntningarna. Vet dock mycket säkert att den göra på plats på hotellet och med riktiga ägg som knäcks för hand varje morgon (har sett högarna med skal) Ska dock be att dem ser över vad ytterligare som kan göras för att förbättra denna. Önskar dig en fortsatt fin dag och hör gärna av dig till oss om du har några övriga frågor eller funderingar. Hoppas att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Helena/ Freys Hotel Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 9 juni 2019

Utmärkt boende, fräscht rum och sköna sängar. Det tysta men centrala läget, den härliga frukostbuffén och den hjälpsamma och trevliga personalen gör att vi kommer tillbaka. SVT play var det enda vi saknade.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack Bertil P
HelenaQA, Kundansvarig på Freys Hotel Lilla Rådmannen, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2019

Hej Formilera,
Tusen tack för att du tog dig tid att lämna din feedback och för dina vänliga ord. Kul att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Uppskattar ditt förslag angående SVT Play och kommer att be att vi har detta i åtanke för framtida uppdateringar! Önskar dig en fin sommar och hjärtligt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Helena/ Freys Hotel Lilla Rådmannen

Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Galet obekväm säng, bilderna ljuger. ”Stor dubbelsäng” är 160cm stenhård. Ingen lyxkänsla men dyrt ändå. En liten hiss. Frukosten var bra men inte topp. Okej personal. Toaletten spolade dåligt. Kommer inte tillbaka..

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Mallanpallan27

Hej @Mallanpallan27
Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback och ledsen att höra att din vistelse inte levde upp till förväntningarna. Vi gör vårat yttersta för att bilder på alla bokningssidor ska vara så tydliga som möjligt och att all information ska vara korrekt. Dock är alla våra rum individuellt inredda, så det är svårt att visa alla alternativ. Det går dock alltid bra att lämna en kommentar med önskemål om specifika rum eller prata med receptionen direkt vid incheckning så gör vi vårat bästa att ordna med detta. Ju tidigare på dagen, desto fler rum att välja mellan. Sängarna på våra standard dubbelrum med en säng är mellan 140-180cm och denna information är vi tydliga med på vår hemsida. Önskar man en av de större sängarna går det alltid bra att lämna ett önskemål, så ordnar vi med bästa alternativet. https://www.lillaradmannen.com/dubbelrum . När det gäller prissättningen, varierar priserna en hel del beroende på datum och efterfrågan. Stor del av Maj och Juni har hela Stockholms haft ovanligt stor efterfrågan på rum och prissättningen ligger på topp nivåer. Många andra gånger går det dock att hitta dagar med betydligt lägre pris. Hör gärna av dig till oss om du har några övriga frågor eller funderingar, så svarar vi gärna.
Önskar dig en fortsatt fin dag och en trevlig sommar!
Helena/ Bokningen
Freys Hotel Lilla Rådmannen