“Bäst i Stockholm idag. ”

Boo Burgers & Barbecue
Rankad som nr 765 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Det absolut bästa burgar och barbeque stället i Stockholm idag. Har åkt runt mycket i världen och dom är minst lika bra som dom bästa i usa. Allt är gjort med kärlek och bästa råvaror. Ingen kan bli besviken här dom är vad dom utger sig för att vara...

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack jonnyvikstrom

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Testade Boo B&B på premiärdagen och trots att de själva var av åsikten att allt inte riktigt "satt" än så måste jag ändå säga att burgarna var magiska. Vi testade Jalapeño Boo, Truffle Boo och Cheese Boo ackompanjerade av Boo Fries. Jag skulle nog vilja påstå att de kvalificerar in sig på Top 10 listan över bästa burgaren i Stockholm redan på premiärdagen. Hur kommer det då att vara om några veckor? Planerar definitivt in ett återbesök inom en snar framtid!!

2  Tack KatjaA452
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Tidigare i veckan tog jag BOO Barbecue burgaren. Absolut godaste jag ätit. I går tog jag pastrami och säger bara wow.
Ser fram mot att äta allt dom har på menyn

2  Tack O9075NZrobl
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Barbecueburgaren och pastramimackan var suveräna. Ny stjärna bland alla burgarställen I Stockholm. Måste testas. :)

1  Tack W3286FCjonasl
Omdömet skrevs i dag från mobil enhet

Datum för besöket: september 2021

Resenärer som tittade på Boo Burgers & Barbecue tittade också på

Besökt Boo Burgers & Barbecue? Berätta vad du tyckte!