1 891 kr
TLHW

Fantastisk personal

Omdöme om Scandic Klara
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 feb. 2024
Fantastisk personal som var mycket positiva och tillmötesgående! Fint hotell med mycket bra läge. Typisk Scandic-frukost, men i väldigt trevlig frukostmiljö. Personalen både i reception och i frukosten hade ett tydligt kundfokus och verkade trivas på sin arbetsplats.
Datum för vistelsen: februari 2024
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sara Wiberg, Guest Services / Front OfficeScandic Klara, svarade på det här omdömet
Svarade 6 mars 2024
Hej TLHW!
Tack så mycket för ditt omdöme och vi blir så glada att få veta att ni trivdes under er vistelse hos oss.
Vi önskar er varmt välkommen åter!
Bästa hälsningar, Lily Scandic Klara
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
2 119 kr
0.7 km från Scandic Klara
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 31 januari 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sara Wiberg, Guest Services / Front Office på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2024

Omdömet skrevs 16 januari 2024

Ganska nära centrum. Hötorget, konserthus ligger bredvid. Mycket stor utrymme. Vacker frukostrestaurang. Trevlig personal. Bara en minus: TV-utbydet verkar vara lika i alla "centrum-Scandig". Ingen bild på YLE, och Norsk TV. Bara text TV funkar. Det var likadant i Scandic Go. Ni får kontakta de, som levererar TV-bilden. Det funkade bra i Sjöfarts-hotellet..

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Pentti S

Hej Pentti, tack så mycket för ditt omdöme ,vi uppskattar att du tog dig tid.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 16 januari 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 8 december 2023 från mobil enhet

Ett jättebra hotel som jag gärna kommer tillbaka till. Hotellet har ett jättebra läge och trots att det ligger vid Hötorget är det väldigt lugnt. Personalen är jättetrevliga, frukosten är superb och rummen är fräscha. Två småsaker gör att hotellet inte får högsta betyg är att det inte gick att reglera värmen i rummet jag bodde i samt att det är väldigt få tv-kanaler att välja mellan.

Datum för vistelsen: december 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack gluno
Sara Wiberg, Guest Services / Front Office på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2024

Hejsan gluno!
Vad härligt att höra att ni trivdes hos oss och vi hoppas på att få välkomna er åter!
Tack för att du tog dig tid att skicka ditt omdöme.

Omdömet skrevs 18 november 2023 från mobil enhet

Hotellet har ett väldigt bra läge i centrum. Rummet var tyst, modernt, välstädat och fräscht. Frukosten hade hög kvalitet som många Scandic hotell har.
Småsaker var toppen som att duschning inte medförde en pöl på golvet.
Jag bodde längst upp på våning 7 och lite längre bort från hissarna.

Rumstips: Boka rum högt upp
Datum för vistelsen: november 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack Ola H
Sara Wiberg, Guest Services / Front Office på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2023

Hej Ola H, tack för ditt omdöme vi blir jätteglada att höra att du trivdes hos oss och hoppas på att få välkomna dig åter!