Boka nu, betala på plats
Agoda.com
ScandicHotels.com143 US$
Hurb173 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sara Wiberg, Other på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2021

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Bra och centralt boende pågående ombyggnad som det ej informerades om före ankomst.
Fräscha rum.
Miss från receptionen att inte byte av lakan och handdukar mellan de två nätterna blev gjort trots att det tillfrågades två gånger.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack GLSF99
Sara Wiberg, Other på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Tack för din feedback GLSF99!

Jag ber om ursäkt att ni inte fikc städat på rummet trots att ni sa till, så ska det naturligtvis inte vara.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Bra läge. Bokade rum på scandics egen hemsida men fick ingen upplysning om att fönstret i rummet vätte mot ett innerum som var under reparation och där var böcksvart vilket gjorde våran rum helt mörk. Sen gick det inte ens att öppna fönstret på glänt så kändes väldigt instängt. Var som att bo i en garderob. Men frukosten var ok.

1  Tack BeritN92
Sara Wiberg, Other på Scandic Klara, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Tack BeritN92!

Vi håller på att renovera vårt tak på hotellet och därför drabbas tyvärr en del rum av detta. Jag hoppas att ni pratade med personalen i receptionen så att de kanske hade möjlighet att byta rum.

Hoppas att ni vill komma tillbaka till oss, hjärtligt välkomna!

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Toppen bra läge centralt i Stockholm
Jätte bra frukost och fin frukost lokal.
Rummet var fint med sköna sängar & med bra fjädring i sängarna om man är två personer som delar säng natten lång. Badrummet var jätte fint och stort

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karegaskj0len

Stort tack karegaskj0len!

Vad glada vi blir.

Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 24 juli 2021