Boka nu, betala på plats
FindHotel
SPARA 10 US$
ScandicHotels.com107 US$
Orbitz.com108 US$
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Här får du fräscht rum med god service och valuta för varje krona. Personalen är fantastisk och hjälper alltid till. FRUKOSTEN fantastiskt fräsch även i dessa tider. LÄGET? Mitt icentrum men ä ndå tyst och lugnt nattetid.

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Lena B
Scandic Norra Bantorget, Hotelldirektör på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Hej Lena,

Stort tack för dina fina ord om vårt hotell och det värmer extra att du uppmärksammar de delar vi fokuserar mest på. Vi vill önska er varmt välkomna åter till Stockholm och Scandic Norra Bantorget!

Hälsningar
Julia, Service Lead

Omdömet skrevs 19 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Norra Bantorget, Hotelldirektör på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Omdömet skrevs 10 april 2021

Kunde inte sova alls pga högljudd AC, personalen visste inte hur man stängde av den så hade två nätters outhärdlig sömn. Kommer inte bo på detta hotellet igen, det finns betydligt mycket bättre att välja på.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack karinh72021
Scandic Norra Bantorget, Hotelldirektör på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2021

Hej Karin

Tack för din feedback efter din vistelse hos oss och vi uppskattar verkligen att du delar din upplevelse.
Vi förstår att ni är besvikna och vi beklagar att ni inte känner er nöjd med servicen under vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster.

I detta fallet var det ventilationen som inte kunde åtgärdas under kvälls/nattetid. I en sådan situation erbjuder vi alltid ett rumsbyte som ett första alternativ eller en åtgärd av fastighetstekniker under dagtid.
Vi ska självklart se över rutinerna och hur det kan undvikas i framtiden.

Jag hoppas såklart att ni vill komma tillbaka till oss på Scandic Norra Bantorget och att vi kan ge er en bättre upplevelse då.

Med vänliga hälsningar
Julia, Service Lead

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Angelica Östling, Other på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2021