Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Norra Bantorget, General Manager på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 8 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Angelica Östling, Other på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Ett hotell med bra läge i förhållande till centrum, nära till ett lugnt P-hus, tyst och med utmärkt ventilation. Rummet (på högre våningsplan) har dessutom parkettgolv och det uppskattar jag mycket. Lägg till bra frukost och serviceinriktad personal så blir betyget utmärkt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack matn9069
Scandic Norra Bantorget, General Manager på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2020

Hej,

Stort tack för din fina feedback. Vi är glada att höra att ni uppskattade oss.
Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Fredrica
Shift Leader
Scandic Norra Bantorget

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Bokade ett lite bättre/större dubbelrum för mig och min tonårsdotter och fick rum 1038. Utsikten från alla fönster är fantastisk!!!
Toppentrevlig personal, bra frukostbuffé och jättesköna sängar. Om jag skall klaga på något så kanske då på att badrummet till det stora rummet var lite litet och skulle nog behöva en uppfräschning. Men skulle gärna boka samma rum igen vid nästa vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack amfrojd

Hej,
Stort tack för din feedback och vi är så glada att höra att ni gillade oss.
Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Fredrica
Shift Leader
Scandic Norra Bantorget

Omdömet skrevs 11 juli 2020

Fint och fräscht. Bodde där med hund vilket inte alls var några problem. Fick ta med mig frukosten till rummet. God frukost med bra utbud (älskar när man kan välja gröt).

Kommer definitivt bo här igen

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack JenNiJ196
Angelica Östling, Other på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2020

Hej,

Stort tack för din feedback och återkoppling efter din senaste vistelse på Scandic Norra Bantorget. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med din vistelse och att vi kunde hjälpa dig med att ordna gröten.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Angelica