2025 av 1 404 omdömen
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Jag uppskattade att jag fick frågan om jag behövde en taxi när jag checkade ut. Det tyder på gott värdskap och är inte så vanligt som det borde vara.
Det är de ofta små detaljerna som skiljer ett bra hotell från ett mycket bra

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack anncathrinlarsson
Voyage672475, General Manager på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Hej,

Tusen tack för din feedback och recension efter din senaste vistelse på Scandic Norra Bantorget. Det glädjer oss att höra att du fick fin service, givetvis så det alltid ska vara!

Varmt välkommen tillbaka

Vänliga hälsningar
Angelica
Front Office Manager

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mycket besviken på att behöva betala 150:- för att få rummet innan kl 15 trots att det var färdigt. Har vi aldrig varit med om någon annanstans. Dessutom var det väldigt dåligt service på frukosten. God men personalen hann inte fylla på.

Tack AnnLew2020
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Hej,

Stort tack för din recension och feedback efter din senaste vistelse på Scandic Norra Bantoget. Gällande avgiftsfri tidigt incheck så är det en förmån med att man bokar vi Scandics egen hemsida och förutsätter självklart att rummet är klart innan kl 15.00. Jag hjälper dig gärna för att se över din bokning om något skulle vara felaktikgt.

Vänliga hälsningar
Angelica
Front Office Manager

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Omdömet skrevs 24 januari 2020

• Restyp: Reste ensam

Omdömet skrevs 9 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Norra Bantorget, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020