“Lång väntan, hög musik, illaluktande”

Orangeriet Bar & Cafe
Rankad som nr 921 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi fick vänta på maten i över en timme. Under den tiden fick vi lyssna på alldeles för hög musik. Hela stället stank också.
Maten var väl helt ok men inget speciellt.

Jag kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 9Jonathan5

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Saffransriotto serverades efter lång väntan vid lunchtid en söndag. Risotton var god men ingen verklig höjdare. Jag fick påfyllning när jag anmärkte på att portionen var för liten och inte mättade. Vänlig men långsam serveringspersonal. Lokalen är fin med stora fönster som släppte in härlig vintersol, men ljudmiljön är påfrestande och gör det omöjligt att samtala i lugn och ro.

Datum för besöket: januari 2020
Tack knordstroem
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Deras pizza Crudo är FANTASTISK! Bästa pizza jag ätit! Mysig genomarbetad miljö. Trevlig personal. Bra läge. Mycket folk, alltid välbesökt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack AnSv1967
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

En kall måndag besökte vi detta ställe fick ett bord nära öppna spisen. Super skönt i den isade kalla november. Inte så många gäster denna måndag så servicen var super bra. Beställde en förrätt som var väldigt god men lite för mycket så vi tog hem det som blev över. Pastan delade vi på som blev alldeles lagom. Sen att servitrisen var trevlig gjorde detta besök att vi kommer åter snart.

Datum för besöket: november 2019
Tack MariaN757
Omdömet skrevs 26 oktober 2019 från mobil enhet

Beställde spaghetti gamberi (eller va den nu hette) och fick knappt några räkor alls, lite småbitar här och där som sammanlagt kanske blev 2-3 st (högst), fick ösa på med salt och peppar för att det skulle smaka något. Trevlig personal dock, och en i sällskapet beställde pizza som va riktigt bra. Det va just pastarätten som inte va nån höjdare

Datum för besöket: oktober 2019
Tack moafasah

Resenärer som tittade på Orangeriet Bar & Cafe tittade också på

Besökt Orangeriet Bar & Cafe? Berätta vad du tyckte!