Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bästa massage i Stockholm!

Omdömet skrevs 25 november 2020
dpstockholm2020
Vaxholm, Sverige
Massage och Fotvård

Fantastisk kroppsmassage med sk. Hot Stone. Varmt rekommendera. Avslutar med fotvård som behövs ... läs mer

Omdömet skrevs 12 november 2020
charuwann2020
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 83 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,95 US$
från 24,12 US$
från 21,06 US$
från 102,65 US$
Omdömet skrevs 25 november 2020

Riktigt bra ryggmassage! Personalen vet vad de gör. Det är nog det bästa massagestället i Stockholm! Super nöjd! Varmt rekommedera.

Datum för upplevelsen: november 2020
Tack dpstockholm2020
Omdömet skrevs 12 november 2020 från mobil enhet

Fantastisk kroppsmassage med sk. Hot Stone. Varmt rekommendera.
Avslutar med fotvård som behövs Och kunniga personal

Datum för upplevelsen: november 2020
Tack charuwann2020
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Deras fotvård är 5-stjärnig och även massagen är utmärkt, vänliga och alltid glada. Kan starkt rekommendera detta !!

Datum för upplevelsen: januari 2020
1  Tack 305kristert
Omdömet skrevs 30 november 2019

Hit har vi gått i många år om du behöver bra thaimassage så är detta det bästa stället! Proffsiga och så bra för kroppen! Mina barn älskar detta som även jag gör!

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack E6820ILlindaa
Omdömet skrevs 5 juli 2019

Trogen kund sedan många år. Min massör var upptagen så fick en annan. Givetvis ok. Efter 10 min så bytte de massör. Var duktig men känslan försvann. Ville inte betala fullpris. Blev kallad elak och var inte välkommen tillbaka om jag inte betalade fullpris. Hejdå Samruai!

Datum för upplevelsen: juli 2019
3  Tack Anna P