“Supergott och klart värt en omväg”
Omdöme om Burger Mansion

Burger Mansion
Rankad som nr 2 083 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Område: Enskede-Årsta-Vantör Område
Område: Enskede-Årsta-Vantör Område
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Stora fantastiskt goda smash burgers med krispiga pommes! Har privat VIP och deras tryffelburgare. Kanongoda båda två. Klart bästa stället och mycket prisvärt. Väl värt en omväg!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Bjorn_Sthlm
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal, goda saftiga burgare och billigt! . Cirka 10 min promenad från centralstationen, så värt. Rekommenderar verkligen sötpotatispomessen tillsammans med en av burgarna.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Compass37873064633
Omdömet skrevs 19 maj 2021

Goda prisvärda burgare med bra stekyta, fluffigt bröd och goda val av toppings.
Pommesen smakade bra, men jag hade önskat lite mer tryffelsmak från dippen. När jag provade den kändes den ganska tam och smakade mest majonnäs.

När det kommer till själva burgaren så stod köttet i centrum. Sanningen är att jag kände inte av burgarens toppings särskilt mycket utan köttsmaken tog över.
Jag kan uppskatta det om man beställer en enkel cheeseburgare, men när jag väljer en burgare med goda tillägg på så vill jag gärna känna av dessa.
Hur som helst så är jag nöjd med besöket och kan lätt tänka mig att besöka Burger Mansion igen.

Datum för besöket: maj 2021
4  Tack Vacationer692900

Resenärer som tittade på Burger Mansion tittade också på

Besökt Burger Mansion? Berätta vad du tyckte!