“Najs!”
Omdöme om La Olita

La Olita
Rankad som nr 2 459 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Välkommen till Stockholms nya mex-restaurang, i härlig gemytlig miljö. Här kan du njuta av äkta mexikansk mat inspirerad av de stora vidderna i väst. Du kan även beställa en av våra goda drinkar till maten som är speciellt utvalda och framtagna av vår personal som själva rest runt i Mexiko för att hitta det bästa av bästa.

Enkelt ställe och väldigt god mat. Kul med latinamerikans känsla i hela lokalen. Bra service. Betyget är egentligen närmre en fyra än en trea.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jarvisalo
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Datum för besöket: juni 2021
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Datum för besöket: maj 2021

Resenärer som tittade på La Olita tittade också på

Besökt La Olita? Berätta vad du tyckte!