Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Ligger en stenkast från Centralen. Perfekt om man kommer med tåg, buss eller Arlanda Express. Helt tysta rum, bra sängar och riktigt bra frukost. Nära till allt och perfekt att starta semestern ifrån. Bra ställen runt hotellet med

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Maddix_68
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Kanonhotell för övernattningar i tjänsten. Rummet var superfint och fräscht och hade lyxigt badrum. Jättebra service. Extra plus för att jag fick låna laddare till telefonen när jag glömt min. På frukostbuffén fanns något för alla! Jag är nöjd!

Tack sajo_201
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Medelklasshotell. Har det man behöver men inte så mycket mer. Fläckig heltäckningsmatta i rum, budgetsängar och apelsinjuice som smakar vatten drar helt klart ner intrycket. Idag vid frukosten verkar det som någon form golvvård gått fel, hela stengolvet var fruktansvärt halt och täckt av en smörig yta. Risken att någon skadar sig är uppenbar vilket påtalades gör personalen.

3  Tack Sveis
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Bra rum. Blir alltid väldigt glad när det finns badkar som här. Bra mörkläggning. Skön säng och täcke. Ingen överdådig frukost men bra, tycker om när det finns gravlax och grapefrukt och det fanns det här. Mkt bra läge vid centralstationen.

Tack kedja1
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger mycket centralt med närhet till tåg och allt annat som eftersöks i stockholm. Superior rummen var ganska små med fönster mot innergården som inte var direkt vacker men tyst och skönt tills sopgubbarna kom vid 6.30.
Frukosten var knappt godkänd kanske för att vi kom ner vid 9.50 dock serverades den till 11.00, det var slut på det mesta men men.
Trevlig personal

Tack dhojas