Omdömet skrevs 27 mars 2018

Ett centralt beläget hotell som ändå ligger mitt i. Nära till tunnelbanan. Mysiga rum med god service, man blir alltid väl omhändertagen här! Kitchen & table är en bra restaurang precis vid hotellet. Bra läge på Kungsholmen!

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 833bengta
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Bengt,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss denna fina feedback.
Jag blir så glad att höra att ni gillar vårat läge här på charmiga Kungsholmen, att ni ätit gott och att ni fått ett toppen mottagande, det motiverar oss på hotellet att fortsätta sprida passionerad service och hålla uppe vår energi!

Jag hoppas att vi snart får se dig här igen och att du får en härlig start på en underbar vår!

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jag och min dotter bodde hos er på sportlovet och vi hade bra dagar i stan. Vi sov gott och åt gott. När vi kom hem upptäckte vi dock att vi glömt kvar vår plattång på rummet ovh kontaktade då hotellet både via mail och på telefon. Ingen har svarat på mina 4!! Mail och hon jag pratade med i telefonen skulle återkomma men gjorde aldrig det...

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack helena19740214
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Helena,

Tack för att du tagit dig tid att svara på feedback från din senaste vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft ett fint sportlov i Stockholm och jag hoppas att ni hade en underbar tid tillsammans.

Jag beklagar att du inte fått någon återkoppling på dina mail. Jag har kollat upp ditt ärende och plattången är nu återfunnen tillsammans med de andra badrumsateraljerna. Jag har kontaktat dig på din mailadress för att få en adress dit vi kan leverera kit:et.
Jag hoppas att ni klarat er utan plattången denna månad men snart är den tillbaka i er ägo!

Jag hoppas att ni snart kommer åter och att ni får en fin start på våren!

Bästa hälsningar
fredrik.berglund@choice.se

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

En snygg yta som gjorde att jag hade höga förväntningar innan ankomst. Väl på plats blev jag dock besviken flera gånger om.
Vi fick ett rum på 6:e våningen, som än så länge är orenoverad. Det var ett slitet rum, med många fula hål i väggarna, småhål i gardinerna etc. Det var dessutom otroligt dammigt ovanpå lysknappar och termostater. Toalocket stannade inte i uppfällt läge, utan det fick man ha vilandes på ryggen när man satt där. Värst var dock att det inte gick att stänga om sig när man satt på toa! Det fanns en glasdörr, men den var helt genomskinlig. Den som satt på toa hade ögonkontakt med den som låg i sängen, vilket vi löste genom att sätta på TV:n på hög volym och förflytta oss till nedre delen av rummet. Men allvarligt, ska man behöva göra det?! Det gav en lätt olustig känsla och man drog sig för att gå på toa.
Nej, jag är besviken. Bodde på ett annat Clarion för en månad sedan och var så himla nöjd, men till Amaranten tror jag inte att vi återvänder. Det bjöd inte på den avkopplande vistelse vi önskade oss.

Bodde här: mars 2018
Tack annabu79
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Anna,

Tack för din feedback från din senaste vistelse hos oss på Clarion Hotel Amaranten.

Jag beklagar verkligen att vi inte levererat den service som sig bör coh att rumsstandarden inte lvererat som varken du eller jag önskar att det ska. Min förhoppning är att alla som kommer och gästar oss ska lämna med en god känsla och det är beklagligt att våra missar påverkade din känsla av vistelsen så negativt. Jag ska be vår fastighetschef att se över våra rutiner så att detta inte händer till framtiden. Jag skulle gärna vilja föra dialogen vidare med dig, du får gärna skicka mig ett email så ska jag se till så att ni blir kompenserade för utebliven avkoppling.

Jag hoppas att vi snart får se dig här igen och att du får en fin start på våren!

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Ett bra hotell i närheten av centrum som efter renovering höjd sin standard betydligt på rumssidan. Kanske förlorat lite på frukostsidan men ändå helt OK. En bra barsida med bra utrymme för att umgås i en bra miljö.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 116tomasl

Hej Tomas,

Tack för din feedback från din senaste vistelse hos oss.
Jag blir glad att höra att ni haft en så fin vistelse och att ni också tycker att vi fått ett enormt lyft med renoveringen. Jag hoppas att ni hade en härlig kväll i baren och att ni laddat batterierna inför våren!

Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Kanonläge nära till tunnelbanan till mycket trevliga restauranger sen till vår del har vi nära till vår dotter som bor på Pipersgatan jättebra parkeringsmöjligheter till rimliga priser ock nära till tågstationen

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack larsornberg

Hej Lars,

Tack för din fina feedback från din vistelse hos oss förra helgen.
Jag blir så glad att höra att ni haft en så fin vistelse och att allt fungerat så smidigt under er familjehelg, det motiverar oss på hotellet att fortsätta sprida passionerad service och hålla uppe vår energi!

Jag hoppas att vi snart får se dig här igen och att du får en härlig vecka!