Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com112 US$
Travelocity112 US$
Hurb125 US$
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt centralt läge för utflykter i Stockholms området. Trevlig personal med hög servicenivå. Bra mat och genomtänkta menyer. Snygga rum men lite små saker som hade behövts lagas på rummet. Vi bodde på våning 7 men fantastisk utsikt över Stockholm.

Tack M6848SHdanielg
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2017

Hej Daniel,

Tack för din fina feedback från din senaste vistelse hos oss.
Jag blir så glad att höra att ni haft en fin vistelse och det motiverar oss på hotellet!
Det är kul att höra att du uppskattade både rummet och läget, jag ser till att fastighetsskötarna kommer upp idag och kollar på rummet så att det skiner till nästa gång du kommer till oss!

Ha en underbar sommar!

Bästa Hälsningar

Clarion Hotel Amaranten

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Jag tilldelades ett på tok för litet rum! Att man inte kan se att det är en statlig myndighet som bokar rum är märkligt och att man hamnar i ett litet rum som 313 är anmärkningsvärt. Det behövs lite utrymme när man reser i tjänsten och behöver rummet för både jobb och återhämtning.

Tack andersw255
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej Anders,

Tack för din feedback från din vistelse hos oss.

Jag beklagar att du inte fick ett så stort rum som du önskade eller som du behövde under arbetsresan. Jag håller med om att det är skönt med lite plats när man ska arbeta och att det kan kännas mer avkopplande med lite utrymme.

Vi har dock alltifrån det singelrum du bodde i, till de större standard dubbelrummen ända upp till familjerum och sviter. Vi skulle aldrig nedgradera någon till ett mindre rum utan alla rumstyper finns bokningsbara. Om din resebyrå bokat ett mindre singelrum till dig så vill vi om möjligt erbjuda dig att uppgradera till ett större rum för en mindre kostnad.

Jag hoppas att du ändå hade en fin vistelse och att vi snart ser dig här igen.
Jag hoppas då också att du får testa en av våra andra rumskategorier och att du trivt gott i denna.

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Bodde en natt privat med min fru. Blev överaskad av trevlig välkomstöveraskning på rummet vid ankomst. Otroligt serviceinriktad personal. Rent och snyggt. Fick ett ganska litet rum men helt ok. Mycket bra frukost!

Tack W1462DSedwardc
Clarion_Amaranten, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Amaranten, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Hej underbara du!

Tusen tack för din härliga feedback.
Vi blir så motiverade och glada över att höra att du haft det bra hos oss.

Jag hoppas att du kommer igen och åter igen!
Ha en underbar sommar!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Fruktansvärt dålig matupplevelse, det enda som var bra, ver drycken som ju inte kökspersonalen hade varit involverade i.
Slarvig städning, ingen AC på rummen! Kommer inte vara mitt första handsval någonsin, oavsett läget...

Tack goza2016

Hej du!

Ojojojn! Jag beklagar verkligen vad det som än har hänt i restaurangen. Att du är så missnöjd med ditt besök i en utan våra restauranger gör mig väldigt bekymrad.
Jag skulle gärna vilja höra mer vad som hänt under din vistelse, dels i förebyggande syfte för att förhindra vad som än har skett. Men också för att se om vi kan kompensera dig på något vis.

Vänligen hör av dig till mig personligen om du har tid för ett mail.

Varma hälsningar
fredrik.berglund@choice.se

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Varmt välkomnande vid in-check.
Fin utsikt från rummet (vån 7).
Då badkaret i rummet var ur funktion så erbjöd personalen oss att få vistas i ett annat rum för ändamålet.
När vi återkom till vårt bokade rum så hade luftkonditioneringen slutat att fungera.
Då alla likvärdiga rum var uppbokade så löste personalen (på det mest professionella sättet) ett uppgradering till sviten.
Stort tack för er gästvänlighet, goda frukost och fina faciliteter!
Speciellt tack till Guest Service Manager Fredrik och front-desk/ receptionisten Nicol för all er hjälp!

Tack BeatriceK180

Hej igen Beatrice,

Ja oj vad tokigt det blev med eran bokning!
Jag beklagar om detta tog tid från eran kväll som ni skulle spendera tillsammans istället för med mig och Nicole.

Jag blir glad och varm i själen Beatrice över att höra att ni ändå hade en vistelse ni blev så nöjda över!
Jag hoppas vi snart ses igen och att ni då får en helt UNDERBAR vistelse från sekunden ni stiger in genom dörren till sekunden ni dansar ut genom dörren.

Varma hälsningar och glad sommar