Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Har bott här tidigare och tyckte då att det var helt ok men vet inte vad som hänt...fick vi "fel" rum denna gång eller...
Rummet denna gång var inte samma fräscha känsla som förra gången, kändes mera slitet och inte fullt ut riktigt städat (tappar något nedanför sängen och måste ner på golvet och leta...ser då att det ligger lite damm och skit kvar under sängen...jaja MEN det går att leva med)
Tråkigast var nog att när vi kommer hem fredagskväll, ca kl. 23.00 och vill köpa en sängfösare att ta med upp på rummet men baren är stängd, fastän det finns personal kvar, kassan är låst...vaaa???
På hotellet i en storstad en fredagskväll kan jag inte köpa något efter 22.30. Och hotellet har 4 stjärnor och anses var utmärkt från en av våra hotellsajter (den jag använder). Lite eller väldigt tråkigt så nästa gång blir det annat hotell

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack klustig
Central_Hotel_Sthlm, Manager på ProfilHotels Central Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018

Stort tack för ditt omdöme.
Jag beklager att vi inte levde upp till dina förväntningar denna gång.
Jag hoppas vi få en ny chans i framtiden

Omdömet skrevs 1 oktober 2018

En hotellupplevelse att varmt rekomendera, finns inga negativa synpunkter från ankomst till utcheck!! Så himla bra!! Personal, miljö, läge, pris, kvalitet, renlighet, På rummet finns små detaljer som sticker uty, hantlar, kaffe/te vattenkokare...

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack Kjelleerlandsson54
Central_Hotel_Sthlm, Manager på ProfilHotels Central Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Hej

WOW! Stort tack för ditt omdöme.

Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Perfekt läge mitt i stan, ett stenkast från centralen. Frukosten var superbra, det fanns allt på borden. Rummet var rymligt och rent, det enda man skulle kunna klaga på var utsikten men vad kan man begära mitt i stan.

• Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack ukarls822922

Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Bra och mysigt hotel. Hotellet ligger centralt och det är bära till allt. Mycket bra standard på rummen och de är rymliga men stort badrum. De har också en fantastisk frukost med allt från kaffe till ägg och bacon

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack jensw657
Central_Hotel_Sthlm, Manager på ProfilHotels Central Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Omdömet skrevs 11 september 2018

Ett hotell med bra läge, bara några meter från centralstation och mitt i stan. Fantastiskt frukost, där finns allt man kan behöva och önska. Söker man lite på nätet kan man också få ett bra pris. Hade enkelrum och de har stora och sköna sängar.

• Bodde här: september 2018, reste ensam
Tack yholme194114
Central_Hotel_Sthlm, Manager på ProfilHotels Central Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2018