4 805 kr
Världen

Bästa hotellet i Stockholm

Omdöme om Hôtel Reisen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 apr. 2024
Vi blev uppgraderade till en svit som överträffade alla våra förväntningar! Den breda dubbelsängen var lika skön som de brukar vara men vi hade tre! rum i fil och både en rymlig dusch och badkar. TV både i sovrummet och i rummet med soffa och fotölj.
Frukosten är lika magisk som servicen!
Datum för vistelsen: april 2024
Tips för att välja rum: Nära till allt och med fantastisk personal!
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Hôtel Reisen, MarketingHôtel Reisen, svarade på det här omdömet
Svarade 10 apr. 2024
Tack så mycket för att du delade din upplevelse med oss! Det gläder oss att höra att du uppskattade din svituppgradering och att den överträffade dina förväntningar.

Det är också fantastiskt att höra att du tyckte om vår magiska frukost och upplevde en utmärkt service under din vistelse. Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka snart för ännu en minnesvärd vistelse hos oss!

Med vänliga hälsningar,
  • Preferred Hotels
    2 195 kr
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 10 februari 2024

Fantastiskt hotell med underbar personal, toppen bar och god frukost. Fina rum och ett ställe jag rekommenderar varmt. Nära till alla delar av Stockholm och kommunikation. Fantastisk utsikt från rummet.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack annikagelhaar
Hôtel Reisen, Marketing på Hôtel Reisen, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2024

Tack Annika för din fina recension. Vi är så glada att du hade en fin vistelse hos oss och uppskattade vår härliga personal!
Vi hoppas få se dig snart igen hos oss!
Med varma hälsningar

Omdömet skrevs 4 december 2023

Vackra varma rum, jättestora badkar. Mycket välstädat och fräscht. Genomtänkt och diskret lyxig inredning med en varm och personlig touch. Bra läge, trevlig och serviceminded personal och jättebra frukostbuffé. Det enda jag skulle kunna anmärka på är att det var lite för mjuk säng för mig - men det är ju en smaksak. Jag kommer definitivt tillbaks!

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Anna S
Hôtel Reisen, Marketing på Hôtel Reisen, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2023

Hej Anna!
Tack så mycket för din fina recension, vi är så glada att höra att du uppskattade din vistelse hos oss!
Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka till oss i Gamla Stan snart igen.
Tills dess önskar vi dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Med varma hälsningar

Omdömet skrevs 7 november 2023

Trevlig frukost, vacker byggnad. Bra geografiskt läge. Rent och fräscht. Personlig service vid frukost med kaffe och te. Sköna sängar kuddar. Dyrt att köpa från baren på hotellrummet. Dyr parkering för bilen.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack MfromSweden
Hôtel Reisen, Marketing på Hôtel Reisen, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2023

Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us.
We take note of your comments regarding the pricing of items from the room bar and parking. Your input is valuable as we continually strive to enhance the overall guest experience.
We hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay, and please feel free to reach out if you have any further suggestions.
Best Regards

Omdömet skrevs 21 oktober 2023 från mobil enhet

Här spenderade jag & väninnan hennes 50-års dag, och allt var suveränt. Smidig checkin, ok storlek på rummet, skön säng och fint badrum. Frukostbuffén på hotellet var outstanding med det mesta att välja på. Tyvärr hann vi inte testa poolen men kommer troligtvis fler tillfälle. Kan varmt rekommendera detta hotell som ligger på ett centralt läge.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack Tereze06
Hôtel Reisen, Marketing på Hôtel Reisen, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2023

Hej Tereze,
Tack så mycket för din fina recension och för att ni valde Hôtel Reisen för firandet av din vänninas 50 års dag.
Vi är så glada att höra att ni hade en fin vistelse här hos oss, och hoppas att ni snart kommer tillbaka och får chansen att även testa vårt trevliga SPA och kallpool.
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 29 september 2023

Fräscha rum som känns moderna och hyffsat nyrenoverade. Bra läge i gamla stan med närhet till allt. Grymt bra frukost och mat. Mitt enda minus är priset på luncherna, men det går ju att äta på andra platser om man vill ha något billigare. Finns många restauranger i gamla stan att välja på.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack HenrikBratt
Hôtel Reisen, Marketing på Hôtel Reisen, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2023

Tusen tack för din fina recension! Vi är glada att du uppskattade våra rum, vår utmärkta frukost och mat.
Vi ser fram emot att välkomna dig igen!
Med vänliga hälsningar