Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Vi bodde i deras rum med bastu på rummet, så fint. Bra service, trevlig personal och en skön känsla över hela hotellet. De parkerar din bil och kör fram den på önskad tid. Fantastiskt hotell, rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Semesterfirarn
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

Var med familjen och åt det rekommenderade skaldjursjulbordet men blev besvikna, det vara bara medelmåttigt.
Det fanns flera sorters sill, inget speciellt och lax några sorter med hovmästarsås. Färska skaldjur som var lite överkokta smaklösa och torra. Lite olika såser till. 2 sorters ost som hade varit med ett tag och var lite torra. Dessertbordet var en stor besvikelse med köpt godis och smaklösa små tarteletter. Det som är positivt är den fina miljön i denna gamla byggnad. Servicen var ok vi fick frågan om avec när vi var klara och när vi sa nej då ville de att vi skulle betala på en gång fast vi hade tid kvar att sitta. Har varit på många julbord av olika slag men detta var en besvikelse borde ha varit bättre för det priset.

Tack 877ingrida
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Var en helg på hotellet med min dotter. Ljuvligt. Sköna sängar, god frukost. Vacker utsikt. Personalen bad oss att bara boka taxi Stockholm . Skulle till Oscarsteatern . 167 kr dit, 312 kr tillbaka! Fick hotell personalen provision tro?
Som sagt ett underbart hotel, gammalt och nytt. Men jag tror inte att de dammsuger under sängen.. Tappade ett örhänge och under sängen hittar jag en knapp, inte min , och vad jag tror: en gammal strumpa . Annars rent och fräscht

Tack henrical2015
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger bra till i centrum och det är ganska lätt att hitta parkering. Anonym entré så man får leta lite. Enkla men funktionella rum. Bra frukost. Välkomnande personal som också håller frukosten fräsch. Bo där igen? Javisst!

Tack Magnusigurra
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Bodde i ”executive room” precis vid hissarna. Ett trevligt rum med skön säng och brutalt fin utsikt.

Det som drar ner slutbetyget är att det väsnades från hissarna. Ett distinkt surr varvat med lågfrekventa slag. Vilket gjorde att nattsömnen inte var 100% sammanhängande.

Rekommenderar hotellet starkt! Otrolig omgivning.

Tack mahatmamannen