Official Hotel
Boka nu, betala på plats
Priceline
Expedia.com124 US$
Tripadvisor105 US$
ZenHotels.com135 US$
Omdömet skrevs 13 april 2022 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med fina och fräscha rum. Och personalen är otroligt trevliga och tillmötesgående. En eloge även till städerskorna och frukostpersonalen. Frukosten består av allt man behöver för en bra start på dagen. Har bott där några gånger tidigare och kommer i fortsättningen att bo där när vi är på besök i Stockholm.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack 698evat
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för vänliga ord! Det värmer att höra ❤️ Hoppas att vi ses snart igen & önskar dig en fin sommar! Mvh Helena / Freys Hotel

Omdömet skrevs 2 april 2022

Vi var 3 vänner som bodde i deras superior plus rum så vi fick en dubbelsäng och typ en bäddsoffa med en minikyl, micro, vattenkokare och lite annat. För att vara en bäddsoffa var den dock väldigt skön. Rummet i sig var jättefint och väldigt mysigt, lite rustik känsla. Dock hade toalocket en stor spricka vilket inte kändes jättefräscht men ändå toppenrum. Personalen var trevliga och vi fick använda deras bagageutrymme även då vi checkat ut vilket var toppen. Frukosten var helt okej, hade gärna vela ha fler ”pålägg” till yoghurten än bara flingor. Men var ändå gott. Var också toppen att det låg mitt emot Arlanda express och väldigt lätt att hitta både till shoppingen (Åhlens, drottninggatan etc) men även centralstationen. Skönt att slippa tunnelbanan. Lär nog bo här igen om jag åker till huvudstaden igen.

Tack cecilia111444

Tusen tack för fin feedback! Roligt att du och vännerna trivdes hos oss. Ibland blir det slitage som vi inte hunnit upptäcka när dessa populära rum används så frekvent. Hojta gärna till om ni upptäcker något som behöver åtgärdas, så fixar vår vaktmästare direkt hoppas att vi ses snart igen. Kanske redan under sommaren? Mvh Helena/Freys Hotel

Omdömet skrevs 30 mars 2022

Kolla med hotellet om det finns varmvatten innan ni bokar detta hotell. Restaurangen har bra mat samt 250 sorter av öl , om man älskar denna dryck. Ett superläge om man kommer med Arlanda Express.
Enkelheten att lämna det man shoppat på hotellrummet, eftersom läget är mycket bra.

Tack kjellel2019
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2022

Hej Kjelle,
Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Kul att ni gillar vårt läge och Belgobaren. Tråkigt dock att det var problem med varmvattnet på erat rum vid vistelsen. Detta var tyvärr ett sporadiskt problem som fastighetsägaren arbetar på att hitta en lösning för. Vid problem går alltid bra att säga till direkt på plats så hjälper receptionen gärna till med alternativ om ni önskar byta rum. Glad att ni uppmärksammade detta och hoppas att vi snart får se er tillbaka hos oss igen! Mvh Helena

Omdömet skrevs 28 mars 2022 från mobil enhet

Ett fantastiskt mysigt hotell. Bodde i deras minsta rum på och det var ändå luftigt och fint! Skön säng, rent och snyggt i rum och på toa/dusch. Tyst under hela natten, riktigt bra för att ligga så centralt.
Promenadavstånd från tåg och Tbana.
God frukost med bra utbud serverades i Belgobaren som för övrigt har riktigt god öl och fantastiska musslor! Rekommenderas!
Kommer deffinitivt välja Freys fler gånger om jag skall övernatta i Stockholm.
Plus också för deras fina nallar som finns till försäljning där pengarna går till välgörande ändamål.

Tack Linda N

Tusen tack Linda vad kul att höra att du trivdes hos oss! Ser fram emot att ha dig tillbaka hos oss igen i framtiden. Ha en fin dag! Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 15 mars 2022

Vi bokade sviten, jättefin och rymlig på 50 kvm. Sköna sängar. En fantastisk balkong som löpte runt hela sviten, och med en underbar utsikt. Mycket trevligt bemötande av personalen. Bra frukost.
Jag vill också passa på att tacka personalen som iordningställde rummet lite extra inför min 60 årsdag.
Det enda vi saknade var ett litet bord på balkongen till stolarna som redan fanns där.

Tack Tony N
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2022

Hej Tony, Tack för din feedback och vad roligt att höra att du fick ett fint födelsedagsfirande hos oss i vår Svit och glad att vi hade tillfälle att uppmärksamma din dag lite extra! På balkongen ska det finnas ett bord vid stolarna. Så osäker på varför det saknades under er vistelse om det hade flyttats av misstag. Vår husfru ser nu över detta och ser tilla tt det finns på plats inför härliga dagar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag och hoppas att vi får se er tillbaka hos oss snart igen! Mvh Helena/ Freys Hotel