Official Hotel
SPARA 57 US$
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com99 US$
FindHotel125 US$
Omdömet skrevs 20 april 2021

Hade en riktigt fin vecka i Stockholm. Började vistelsen på ett annat hotell men blev besviken så bytte till Freys som jag vet levererar! Familjär känsla, mysiga och charmiga rum, grymt bra frukost och trevlig personal! Kommer snart tillbaka!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack markus7e
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Tusen tack Markus! Så roligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Dina varma ord uppskattas i dessa tider. Hoppas att vi ses igen när du har vägarna till Stockholm. Mvh Helena - Freys Hotel

Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Vilken överraskning!
Har bott på många hotell i mitt liv men detta är en av topp tre!!!
Från bemötandet när vi kom fram till kvällen som vi tillbringade på hotellets restaurang med en meny som fick smaklökarna att slå volter, så var allt perfekt.
Har precis varit på hotellets sauna avdelning som hade allt man önskande, boka den (gratis)!!!
Rummet var över all förväntan på sjunde våningen med en fantastisk utsikt som man inte förväntade sig.
Rebecka i receptionen förtjänar all cred som man kan ge. Hon visade en professionell och familjär omtanke som gör att vi kommer tillbaka vid nästa besök till Stockholm.
PS frukosten även den bättre än förväntad rekommenderar den starkt.
100% på allt.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack Melosci
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2021

Tusen tack för dom vänliga orden. Det uppskattas verkligen i dessa tider. Jätteroligt att ni trivdes så bra hos oss och fick en fin helg. Hoppas att vi snart har tillfälle att se er tillbaka hos oss igen! Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 12 januari 2021

Ett mysigt familjärt hotell med trevlig o tillmötesgående personal. Utmärkt frukost som var välordnat i coronatider.
Vi blev även erbjudna kostnadsfri frukost på rummet. Rummet mysigt inrett. Gångavstånd till både centralen o stadskärnan . Vi var här för ett år sedan oxå o kommer att välja Freys vid nästa storstadsvistelse.
Kent o Bibbi från Arboga

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Bibbi J

Tusen tack Kent och Bibbi,
Vad roligt att höra att ni trivs så bra hos oss. Vi ser fram emot att ha er tillbaka igen vid nästa Stockholms vistelse.
Ha en fortsatt fin dag och ta hand om er!
Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 28 december 2020

Små rum, men helt ok. Dock dålig lukt från toan på ett av de rum vi hyrde. Knappt medelbra frukost. Lugnt läge även om det är mitt i stan. Som sagt - helt ok - men inte så bra som det verkar av recensionerna på nätet.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Frelin15
Helena A, Marknadsföring på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2021

Hej Fredrik,
Tack för att du tog dig tid att lämna din feedback. Trevligt att se att du trivdes hos oss. När det gäller storleken på rummen, erbjuder vi ett antal olika alternativ. Från våra mindre budgetrum och standard rum till lite större superior och superior plus rum. Kanske ett av de större rummen skulle vara ett alternativ om du väljer att bo hos oss ytterligare en gång? Hör gärna av dig till oss så berättar vi mer. Tråkigt att höra om lukten från badrummet. I dessa tider när vi inte har lika mycket gäster som normalt, kan det hända att ditt rum stått tomt ett par dagar innan din ankomst. Vår städpersonal har reducerade arbetstider just nu på grund av det rådande läget men har ändock som rutin att gå igenom rum och spola i kranar och säkerställa att det är friskt och vädrat inför ankomster. Ledsen om detta hade missats på ditt rum och kommer att framföra detta till vår husfru. Har även skickat vidare din feedback angående frukostbuffen till ansvarig på Belgobaren och ber att dom ser över detta. Hör gärna av dig till oss igen om det var något spefikt som du saknade, så framför vi gära detta.
Önskar dig en fortsatt fin dag och hoppas att du ger oss en chans igen nästa gång du söker boende i Stockholm!
Med vänlig hälsning/ Helena - Freys Hotel

Omdömet skrevs 26 december 2020 från mobil enhet

Bästa hotellet i Stockholm för den som söker ett hotell med själ. Hotellet passar dig som är trött på stora hotellkedjor. Här bor jag när jag jobbar som när jag vill ha romantik med maken i Stockholm. Personligt, fräscht och mysigt. Fem av fem

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack Cecilia S

Tusen tack Cecilia för de vänliga orden. Det värmer i dessa tider. Hoppas allt är bra med dig och att vi snart har möjlighet att se dig tillbaka hos oss, både med och utan maken. Ta hand om dig! Mvh Helena/ Freys Hotel