Omdömet skrevs 18 december 2019

Det höga betyget pga den trevliga personalen samt anknytningen till Belgobaren. Det enda som jag saknade var en träningslokal. Nu blev det desto mer mat i Belgobaren i stället, där dom också hade bra personal.

Tack 431sture_
HelenaQA, Kundansvarig på Freys Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Tusen tack för din feedback. Betyder mycket för oss att höra! När det gäller träningslokal är detta något vi håller på att se över alternativ för just nu. Under tiden har vi ett samarbete med SATS som finns runt hörnet och där du hos oss i receptionen att som gäst köpa rabatterade dagsbiljetter för tillgång till hela deras utbud inklusive gym-klasser. Hör dig gärna för med receptionen vid nästa vistelse så berättar dom mer. Hoppas att vi ses snart igen! Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Trivsamt hotell, hjälpsam personal, centralt läge, ok frukost (mer frukt och grönt hade gett högre på den delen). Något hög prisnivå för rummen.
Rekommenderar gärna till andra och fått det rekommenderat av andra.

1  Tack 124esak

Tusen tack för din feedback. Kul att se att du trivdes hos oss. Priserna för hotellrummen kan variera en hel del olika perioder och dag för dag beroende på efterfrågan. Har man möjlighet att välja sina datum, så går det att hitta väldigt bra erbjudanden på vår hemsida. Uppskattar din feedback angående vår frukostbuffé och kommer att framföra denna till ansvarig på Belgobaren. Ha en fortsatt fin dag och hoppas att vi ses snart igen!
Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Ännu en gång har jag haft nöjet att få tillbringa några nätter på detta underbara hotell. Personalen är fantastik och rummen är mycket fina. Läget är också mycket bra. God frukost med mycket att välja på. Hotellet rekommenderas varmt!

Restyp: Reste i arbetet
Tack F4134XFsandran

Tusen tack! Sååå roligt att höra. Kommer att framföra detta till alla kollegor och hoppas att vi ses snart igen! Mvh Helena/ Freys Hotel

Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Väldigt charmiga rum. Det andas historia och tradition på Freys. Det känns som ett äldre hotell och inredningen, även om den är ny och fräsch, bygger på den känslan. Bra luft på rummet, sköna sängar.
Utmärkt service. Perfekt läge bara ett stenkast från centralen.

Restyp: Reste i arbetet
Tack frassefransson

Tusen tack för de vänliga orden. Det betyder mycket för oss att höra. Hoppas att vi ses snart igen! Mvh Helena / Freys Hotel

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Läget kan knappast bli bättre!
Lugn och tyst gata ett kvarter från shoppingstråken. Lätt att gå hem och lämna av sig kassarna.
Sköna sängar och fint och personligt superiurrum.
Hörde dock att dom vanliga dubbelrummen var väldigt små
Frukosten fin men den färska frukten kunde ha skurits och serverats på ett trevligare sätt

Tack monicaj353

Tusen tack Monica,
Vad kul att se att ni trivdes hos oss! Det stämmer att våra standard rum är lite mindre än superior rummen. Så om man önskar lite mer utrymme är de absolut ett bra val. Kommer att framföra din feedback angående presentationen på frukosten till ansvarig på Belgobaren och ber att de ser över detta. Hoppas att vi ses snart igen!
Mvh Helena
Freys Hotel