Ett mycket trevligt hotell, fint rum och en härlig atmosfär i hotellet. Vi firade födelsedag när vi bodde där och hade fått en present på rummet vilket var mycket uppskattat. Fint rum på våning fem med en liten mysig balkong höjde betyget :) Till detta hotell kommer vi verkligen att återkomma.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack miia07

Mycket trevligt hotell med god frukost trevliga rum och personal. Bra ordnat trots Corona. Ordnat med Jazzafton mycket trevligt. Bra var med utbud av drinkar. Härlig takterrass. Vi fick ett glas bubbel i priset. Mycket trevligt med olika rum. Kan mycket väl rekommenderas. Vi har nu varit här 4 ggr.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack monicabroberg55

Härligt hotell med fint och fräscht rum. Läget är jättebra, dock lite högljutt från klubbar/barer i närheten. Men det finns öronproppar på rummet. Kan verkligen rekommendera brunchen här som serveras på Kung Carls bakficka. Den är utöver det vanliga. Även baren på hotellet är supertrevlig och man sitter väldigt fint i hotellets ”innergård”. Dock är hotellfrukosten inget speciellt och något otrevlig personal. En del av frukosten tog slut redan 30 min innan den stängde och när vi frågade om det fanns mer fick vi bara ett surt ”nej”. Men överlag ett väldigt trevligt hotell med majoritet trevlig personal och absolut prisvärt. Rekommenderar :)

Tack tovea550

Vilket hotell och vilken service. Rummen är ljuvliga och vi fick ett rum med uteplats. Helt fantastiskt!! Är så nöjd och kan verkligen rekommendera detta hotell. Bor alltid på detta hotell när vi är i Stockholm.

Tack eriuuuli
Omdömet skrevs 15 september 2020 från mobil enhet

Ett personligt och trivsamt hotell med ett perfekt läge. Tillmötesgående hjälpsam personal. Bra restaurang och härliga jazzkvällar. Varför måste man skriva 200 tecken för att det ska gå igenom? Känns konstigt.

Restyp: Reste i arbetet
Tack mariajP8052UX