Ett personligt och trivsamt hotell med ett perfekt läge. Tillmötesgående hjälpsam personal. Bra restaurang och härliga jazzkvällar. Varför måste man skriva 200 tecken för att det ska gå igenom? Känns konstigt.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack mariajP8052UX
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Bor som alltid när jag besöker Stockholm privat på Kung Carl.

Gillar att alla rum ser olika ut och är smakfullt inredda.

Denna gång en resa m vän... så god frukost, härligt umgänge, god mat och en mysigt hörnrum.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack patricew394
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Trevligt hotell med centralt läge. Mysig innergård med bar, fina individuellt inredda rum och fräscha badrum. Gullig liten takterass med fin utsikt. De hade löst frukosten mycket bra så här pandemitider, varje bröd låg t.ex. i en egen liten korg. Rekommenderas!

Tack christine010309
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell, centralt läge, trevlig personal, god frukost, sköna sängar, trevlig innergård med bar, fint inredda rum,
Vi kommer gärna tillbaka och besöker er igen.
Rekommenderas helt klart om man ska besöka Stockholm.

Tack annabU6398ON
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen detta hotell. Läget centralt och gångavstånd till shopping och restauranger. Fina rum. Liten mysig takterass att ta en drink och njuta på. Mycket bra och god frukost i en jättefin miljö. Trevlig personal. Ett hotell vi säkert återvänder till.

Tack minnap487