Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Bra läge nära Stureplan. God frukost, stort utbud som är mycket snyggt presenterad. Snabb, uppmärksam och trevlig frukostpersonal. Blir aldrig kladdigt eller utplockat. Trevlig miljö. Bra rum med sköna sängar. Rekommenderas.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Frank W
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej Frank, tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse här hos oss. Härligt att du trivdes bra och hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande i receptionen.
Schysst bar med trevlig personal (Andreas)
Fantastisk frukost på Bakfickan likaså.

Återkommer gärna, och rekommenderar hotellet varmt, oavsett nöje eller affärsresa.

//Johan

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Johan O
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Johan, stort tack för dina fina ord, underbart att höra att du trivdes så bra hos oss och att du blev väl omhändertagen av mina kollegor.

Vi ses snart igen hoppas jag!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Bodde här en natt och fick efter önskemål ett rum högst upp.
Rummet var lite trångt om man har med sig resväska, men väldigt mysigt.
Det var hyfsat tyst även fast rummet var ut mot gatan.
Sängen var jätteskön, det var lagom varmt och det var rent och fräscht.
Frukosten var bra, saknade inget. Lokalerna i hotellet är väldigt fina och mysiga. Det finns ett väldigt litet gym och man går till hotellet på ca 15 minuter från centralen.
Enda minusen är väl priset, att det blir lite ljust i rummet på morgonen och att det inte finns någon bodylotion. Misstänker också att mitt rum kan bli varmt på sommaren då det stod en bordsfläkt på rummet.
Men jag skulle gärna sova här igen.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack HMPR
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse här hos oss. Härligt att du trivdes bra och hoppas vi ses nästa gång du kommer till Stockholm!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Fint hotell med perfekt läge vid Stureplan. Bra frukost, bra service och trevlig personal i receptionen. Gillar den gamla kungliga stilen på inredningen. Vi var nöjda med allt och rekommenderar det verkligen.

Tips för att välja rum: Vi bodde i Superior rum, det var fint.
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack CarolineF1094
Annelie L, Hotellchef på Hotel Kung Carl, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej Caroline, stort tack för dina fina ord! Underbart att höra att ni trivdes så bra hos oss och att ni blev väl omhändertagna av mina kollegor. Vi ses snart igen hoppas jag, varmt välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk vistelse på ett grymt hotel! Finns ingenting att klaga på eller något vi upplevde som borde förbättras. Rummet med öppen dusch- och badkarsdel måste upplevas. Riktigt läckert! Mycket bra frukost och äggen var verkligen krämiga precis som utlovat. Här vill vi bo igen snart.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Dischman74

Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Tripadvisor. Jag blir så glad att läsa att ni fick en vistelse över förväntan och vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka!