3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-26
Orbitz.com92 US$
Priceline125 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Personalen mycket trevliga, rummet medelmåttig,städning dålig, låg papper på golvet inne på toa och låg kvar hela tiden även efter städning! Tv stod så lågt att man inte såg hela skärmen när man låg ner i sängen ! Frukost var gudomlig god

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack mickesyd63
Johanna Fondelius, Gästservice/reception på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Micke,

Tack för din feedback och tack för att du har tagit dig tiden att lämna ditt omdöme här. Det betyder så mycket för oss!

Jag ser självklart till att ta det vidare angående städet. Det är inte meningen att det skall upplevas som medelmåttigt!

Vad härligt att frukosten gick hem. Det är alltid bland det viktigaste tycker jag med en bra start på dagen.

Åter igen, stort tack för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka!

Allt gott,

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Jag och min man var i Stockholm för att utnyttja en bröllopsgåva.

Fantastiskt bra personal, proffsiga, tillmötesgående och med glimten i ögat.
Fin inredning och lagom stora rum. En känsla av lyx när vi kom in i foajén som sträckte sig genom hela vistelsen.

Personalen löste alla våra frågor och önskningar.

1  Tack evaldsdottra

Hej,

Wow vad roligt att få läsa detta omdöme.

Stort tack för fina ord om personalen. Det betyder så mycket för oss och jag ska se till att föra det vidare till alla som arbetar här!

Grattis (i efterskott) till bröllopet och jag hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Bra hotell sköna sängar. Nära till centralstationen och centrum enda problemet är att hitta parkering till rimligt pris men det är ju vanligt när man bor i centrum. Frukosten var helt ok Trevlig personal

1  Tack fredrik744

Hej Fredrik,

Stort tack för din feedback. Det betyder mycket för oss!

Parkering i Stockholm City kan vara ett riktigt pussel. Nästa gång rekommenderar jag Continental garaget på Mäster Samuelsgatan. Där kan man stå för ett maxpris per dygn (även om det ligger lite högre än om man orkar snurra några gator upp mot ex Vasastan).

Vänligen

Omdömet skrevs 25 juli 2021

Bra läge nära Stockholms Central. Dock ligger själva hotellet inte så kul & rummen mot innergården har tråkig utsikt. Gemensam frukost med Nordic Light ( på deras hotell ) med MYCKET folk trots rådande situation, inte bra.
Utebliven städning trots att ”lapp” hängdes ut på dörr.
Bra rum i övrigt med vad man behöver, skön säng & fint badrum.

1  Tack Perlan217

Hej,

Stort tack för feedback och för att du har valt att lämna ditt omdöme. Detta underlättar vårt arbete för att bli bättre på det vi gör!

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Det här kan vara ett av dom absolut smutsigaste rummet som jag har sovit i. Vi kom hit runt 16 lämnade bara väskorna sen gick vi ut och käkade. När vi kom tillbaka skulle vi lägga oss på en gång och såg så hur otroligt skitigt/äckligt det var på rummet. Kändes som att det hade glömts bort att städa helt och hållet.

1  Tack patrik303

Hej Patrik,

Tack för att du lämnat ett omdöme och tack för feedback.

Vad tråkigt att höra att städningen inte höll måttet. Det är självklart något jag tar vidare till en ansvarig för den avdelningen.

Jag rekommenderar alltid att ta kontakt med vår reception om något liknande händer då vi alltid önskar gästens bästa. Om det inte önskas ett rumsbyte så har vi personal på plats som kan gå in och städa till.

Jag hoppas att vi får chansen att välkomna er hit igen.