Omdömet skrevs 4 februari 2020

Bra läge.Sköna sängar.Lugnt och tyst,man hör inga gatuljud eller annat.Ofattbart mitt i smeten!Fint gym.Dessutom trevlig restaurang och bar i bottenplan.Fräsch lobby.
Väldigt prisvärt.Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack lyrsta
analicemartins88, Guest Relations Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej!

Jag vill tackar dig så mycket för din härliga feedback, det betyder mycket till oss!

Det gläder oss mycket att du var nöjd med din vistelse.

Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!

Varmt Välkommen!

Hälsningar,
Analice.

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Bra hotell med det centrala läget som största plus. Rummen något små och belysningen inte optimal, inga enskilda sänglampor. Bra sängar. Generösa frukosttider och stort utbud. Frukostlokalen dock med vita plattor på väggen som tillsammans med starka spotlights ger ett mindre behagligt intryck.

Datum för vistelsen: februari 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack 237gunnara
analicemartins88, Guest Relations Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej! Tusen tack för din feedback, det betyder mycket till oss! Jag har tagit vidare dina synpunkter till berörda avdelningar. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Varmt Välkommen! Hälsningar, Analice.

Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

På kurs i Sthlm mitt i veckan, fick enkelrum på våning 1. Rummet var av lagom storlek och hade allt man kunde önska sig. Badrummet var ok, lite slitet och trångt men ok. Dock vaknade jag mitt i natten av både bakande lastbilar som piper högt, dörrar som slår i korridoren och ventilationen som satte i gång mitt i natten.
Som tur var det trevlig och hjäkpsam personal och en överdådig frukost där det mesta finns.

Restyp: Reste ensam
Tack IcelandTourer

Hej! Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback, det känns tråkigt att höra att du har inte haft en tyst natt sömn.
För att vi är ett stort hotell (367 rum) mitt i staden tror vi att vi lyckas erbjuda ganska tysta rum, men tyvärr vi lyckades inte den här gången. Glad att höra att du var nöjd med frukosten! Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Analice Martins.

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Bekväma sängar, det var en jättegod frukost, tysta rum, fin service! receptionspersonalen tar hand om alla. De erbjuder parkeringsmöjligheter och bagagerum. Flexibla med tidig incheck! Perfekt läge i stan för de som ska till centralen eller WTC på konferens.

Tack elinjans0n
analicemartins88, Guest Relations Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Hej Elina!

Tusen tack för din härliga feedback! Det betyder mycket till oss!

Att få våra gäster att känna sig hemma är vår högsta prioritet! Glad att höra att vi har lyckats! YEESSS!!!

Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!

Varmt Välkommen!

Hälsningar,
Analice

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Bra läge, bra frukost och helt OK rum. Relativt bra sängar. Funktionellt och rent badrum med badkar. Det som saknades var en liten kyl och ett skohorn med långt skaft. Dessutom reagerade knapparna på tv:s fjärrkontroll trögt med detta är ju bagateller i samanhanget.

Tack Magnus429

Hej Magnus!

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling.

Det gläder oss mycket att du var nöjd med din vistelse!

Skulle du kunna mejla mig och berätta i vilket rum du bodde och ditt utcheckningsdatum?

Så jag kan take action angående dina synpunkter.

Kontakta mig direkt på: analice@hotelcstockholm.se

Varmt Välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,