extremt bra och hjälpsam personal som gör sitt yttersta för att hjälpa gästen i varje situation. I restaurangen gick det lite si-och-så med smidigheten, men de löste problemen efterhand. I baren var de extremt servicemindade. Incheckningen och utcheckningen gick också väldigt smidigt. Väldigt bra konferenslokaler med väldigt bra luft trots många i lokalen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Navigator52832
CatharinaB161, Guest experience agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack för din fina feedback, hoppas vi får äran att välkomna dig som vår gäst snart igen :-)

Hälsningar,
Mathilda

Superbra hotell! Det enda negativa som hände var att ventilationen började låta högt sista natten, men det löste sig efter en liten stund. Fick frågan om vi ville byta rum, men tackade nej. Bra service

Tack josssan1985

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,
Mathilda

Bodde en natt i ett enkelrum. Rummet var litet men dög helt klart för en natt, det var skön säng. Städningen på mitt rum hade behövt förbättras men i helhet så är hotellet bra. Läget är toppen, just utanför Arlanda express. Frukosten var också bra med det mesta man önskar.

Restyp: Reste i arbetet
Tack vicsja94

Stort och fint rum, stora sängar men inte så välstädat. Det var avloppsflugor i badrummet vilket såklart inte kändes fräscht.
Väldigt centralt hotell och vi kommer absolut bo där igen när vi är i Stockholm.

Tack 664madelenj

Mycket bra läge på hotellet framförallt för dom som inte kommer med bil. Kommunikationerna är kanon bra då det ligger granne med centralstationen. Lite svårare om man kommer med bil då parkering i Stockholm är både svårt och dyrt.

Tack MatzL11