Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 352)
Filtrera omdömen
3 352 resultat
Medlemsbetyg
1 229
1 363
502
161
97
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 229
1 363
502
161
97
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 3 352 omdömen
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Bodde en natt i ett enkelrum. Rummet var litet men dög helt klart för en natt, det var skön säng. Städningen på mitt rum hade behövt förbättras men i helhet så är hotellet bra. Läget är toppen, just utanför Arlanda express. Frukosten var också bra med det mesta man önskar.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack vicsja94
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Stort och fint rum, stora sängar men inte så välstädat. Det var avloppsflugor i badrummet vilket såklart inte kändes fräscht.
Väldigt centralt hotell och vi kommer absolut bo där igen när vi är i Stockholm.

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 664madelenj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Mycket bra läge på hotellet framförallt för dom som inte kommer med bil. Kommunikationerna är kanon bra då det ligger granne med centralstationen. Lite svårare om man kommer med bil då parkering i Stockholm är både svårt och dyrt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack MatzL11
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan

Bra läge vid sentralstation. Trångt vid frukost. Men bra utbud. Rummen va välutrustade men jag saknade kyl el minibar som nog hade funnits tidigare men plockats bort. Snabb service i receptionen.
Jag framförde även att det endast var kallt vatten i duchen, men inte i handfatet. Vilket skulle kunna bero på att kanske blandaren inte fungerade. Receptionisten frågade artigt om det fungerat bra ändå, vilket det gjort. Blev mycket trevligt bemött.

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 7susanne7
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CatharinaB161, Guest experience agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för att du bott hos oss på Hotel C och för din fina feedback.
Med vänlig hälsning,
Mathilda

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Bodde två nätter 16-18 aug. Anledningen att vi bokade är att det ligger nära centralen/Arlanda express vilket vi föredrar. Rummet var ett dubbelrum. Fräscht rum och lagom yta för tre personer.

Nu till det tråkiga. frukostupplevelsen förstörde allt. Oavsett om man är på nöjesresa eller dubbelresa så anser jag att frukosten är ganska viktig och man vill starta dagen på ett lugnt sett. På hotel c var det totalt kaos. Gick knappt att ta sig fram för att det var så mycket folk. Finns inte plats att sitta.

Lördagen åt vi frukost på hotellet, söndagen så valde vi bort detta och gick ut på café och åt frukost vilket ledde till merkostnad på ca 300kr vilket kändes surt.

Jag kommer aldrig att bo där igen då jag gärna vill äta frukost på hotellet. Kan dock rekommendera för dig som inte äter frukost och behöver nära till centralen/Arlanda express

/Mathias

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste med familjen
1  Tack Mathias J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CatharinaB161, Guest experience agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter.
Vi ber om ursäkt att du inte var nöjd med frukostrutinerna under din vistelse. Dina synpunkter uppskattas och
är vidarebefordrade till berörd avdelning för att överväga förbättringar i framtiden.
Med vänlig hälsning,
Mathilda

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen