Bodde en natt i ett enkelrum. Rummet var litet men dög helt klart för en natt, det var skön säng. Städningen på mitt rum hade behövt förbättras men i helhet så är hotellet bra. Läget är toppen, just utanför Arlanda express. Frukosten var också bra med det mesta man önskar.

Restyp: Reste i arbetet
Tack vicsja94

Stort och fint rum, stora sängar men inte så välstädat. Det var avloppsflugor i badrummet vilket såklart inte kändes fräscht.
Väldigt centralt hotell och vi kommer absolut bo där igen när vi är i Stockholm.

Tack 664madelenj

Mycket bra läge på hotellet framförallt för dom som inte kommer med bil. Kommunikationerna är kanon bra då det ligger granne med centralstationen. Lite svårare om man kommer med bil då parkering i Stockholm är både svårt och dyrt.

Tack MatzL11

Bra läge vid sentralstation. Trångt vid frukost. Men bra utbud. Rummen va välutrustade men jag saknade kyl el minibar som nog hade funnits tidigare men plockats bort. Snabb service i receptionen.
Jag framförde även att det endast var kallt vatten i duchen, men inte i handfatet. Vilket skulle kunna bero på att kanske blandaren inte fungerade. Receptionisten frågade artigt om det fungerat bra ändå, vilket det gjort. Blev mycket trevligt bemött.

Tack 7susanne7
CatharinaB161, Guest experience agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för att du bott hos oss på Hotel C och för din fina feedback.
Med vänlig hälsning,
Mathilda

Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Bodde två nätter 16-18 aug. Anledningen att vi bokade är att det ligger nära centralen/Arlanda express vilket vi föredrar. Rummet var ett dubbelrum. Fräscht rum och lagom yta för tre personer.

Nu till det tråkiga. frukostupplevelsen förstörde allt. Oavsett om man är på nöjesresa eller dubbelresa så anser jag att frukosten är ganska viktig och man vill starta dagen på ett lugnt sett. På hotel c var det totalt kaos. Gick knappt att ta sig fram för att det var så mycket folk. Finns inte plats att sitta.

Lördagen åt vi frukost på hotellet, söndagen så valde vi bort detta och gick ut på café och åt frukost vilket ledde till merkostnad på ca 300kr vilket kändes surt.

Jag kommer aldrig att bo där igen då jag gärna vill äta frukost på hotellet. Kan dock rekommendera för dig som inte äter frukost och behöver nära till centralen/Arlanda express

/Mathias

1  Tack Mathias J

Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter.
Vi ber om ursäkt att du inte var nöjd med frukostrutinerna under din vistelse. Dina synpunkter uppskattas och
är vidarebefordrade till berörd avdelning för att överväga förbättringar i framtiden.
Med vänlig hälsning,
Mathilda