Omdömet skrevs 28 maj 2019 från mobil enhet

Efter att ha besökt fiskaren så var det middag på hotell C.
Med en servitör som inte kunde tala svenska och en mycket begränsad meny så var detta ingen höjdare. Räksalladen smakade i princip ingenting.
Aldrig att jag väljer att äta där igen.
Nu var det ju ett paket som vi köpte. Besök i isbaren och sedan middag på hotellet så det var inte mycket att göra nåt åt. Jag rekommenderar dock ingen att köpa detta paket.
Isbaren var en upplevelse så gå bara dit och ät sedan någon annanstans.

Tack 958wanjak
CatharinaB161, Guest experience agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2019

Tack för att du tar dig tid och ger oss feedback. Jag ber om ursäkt för att du har haft en upplevelse som inte
stämde med dina förväntningar. Vi arbetar ständig med att förbättra vår standard och vi tar tacksamt emot
dina synpunkter. De är vidarebefordrade till berörd avdelning. Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Mathilda

Omdömet skrevs 27 maj 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt och bra hotell, har bott här flera gånger tidigare och jag återkommer gärna igen! Fantastiskt trevlig och tillmötesgående personal! Bra läge på hotellet vid centralen och superbra med bagagerum! Något små rum men min vistelse innebär inte att vara på rummet!

Tack 63catrink
Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Bra läge vid Centralstationen och Arlanda Express. Mycket bra frukost. Fick ett rum som var mycket litet och trångt och mindre bra städat. Tycker att det finns många bättre hotell i centrala Stockholm för samma pengar.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Danesand

Tack för din feedback, jag har tagit vidare den till vår housekeeping manager, jag hoppas vi får chansen att välkomna dig till oss igen, kontakta gärna mig då på mathilda.eriksson@hotelcstockholm.se så ska jag guida sig genom din bokning till ett av våra större rum.

Bästa Hälsningar,

Omdömet skrevs 24 maj 2019

Litet trångt rum, slog i tårna i möblerna hela tiden. Fanns ingen garderob eller lådor att förvara kläder i, dåligt med eluttag fick krypa under bordet för att koppla i vatten-kokaren. Vid frukosten fick vi själva duka bort disk från bordet för att kunna få plats själva för våran frukost. Receptionen var i alla fall snabba och effektiva.

Tack ylle2016

Tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, hoppas vi får chansen att välkomna dig som vår gäst igen, hör gärna av dig till mig då så ska jag guida dig till att boka ett av räta lite större rum :-)

Bästa Hälsningar,

Omdömet skrevs 22 maj 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger bredvid centralen och Arlanda express. Ett modernt och riktgt bra storstadshotell med fina rum och fantastisk personal. Ett extra plus för restaurangens spännande meny och mycket goda mat.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Elise P

Va kul att du är nöjd med din vistelse hos oss, så roligt att höra att du gillar vårt nya restaurangkoncept, det är vi väldigt stolta över :-)

Bästa Hälsningar