Mottagandet i receptionen, vara bara inledningen på den positiva upplevelse, som vistelsen på Hotel C gav oss. Eftersom vi var mer än en timme tidiga, var inte vårt rum färdigt, men då blev vi väl omhändertagna i baren, där vi beställde kaffe och croissanter. Rummet var beläget på översta våningen, och väl utrustat. Varje kontakt med personal, var enbart positiv. Frukosten gav en bra start på dagen, som avslutning på denna vistelse. Tack!

• Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack evertmelander
CatharinaB161, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Evert,

Stort stort tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback på din vistelse! Det glädjer mig att läsa en sådan positiv återkoppling. Jag tar med mig denna och delar med mig med resten av teamet.

Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Bor alltid på detta Hotel i tjänsten eftersom
det är lättillgängligt, personalen är bra och frukosten fantastisk! Hotellet har också en helt ok restaurang. Ligger i direkt anslutning till Centralen och Arlanda Express

Bodde här: oktober 2018
Tack Sveis
CatharinaB161, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling! Det glädjer oss att du var så nöjd med din vistelse, och speciellt frukosten! Visst är den fantastisk? Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!

Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Allt, verkligen allt va helt underbart och jag rekommenderar er att åka till detta ställe om ni ska till Stockholm. Ett otroligt fint bemötande och proffessionell personal. Man blev lycklig varje sekund som såenderades där och rummet är helt bortom denna värld!

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack moakauppinen

Vilken fantastisk review! Stort stort tack för att du tog dig tiden att ge oss återkoppling på din vistelse. Jag kommer personligen att dela med mig av dina positiva kommentarer till resten av teamet på hotellet.

Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Jättenöjd. Lätt att resa hit med antingen bil, buss eller tågCentralt o bra läge, bra service. kul med närhet till IceBaren.Bra och god mat i restaurangen, bra fukost. Vi reste med bil och fick den parkerad utav hotelletspesonal i hotellets parkering

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack LoaAson

Stort stort tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback på din vistelse! Jag kommer personligen att dela med mig av dina positiva kommentarer till resten av teamet på hotellet.

Omdömet skrevs 28 september 2018

Fantastiska sängar på detta hotell, sov nästan bättre där än hemma i min egen säng!
Frukosten var så himla bra , det fanns allt och lite till! Nackdelen kan ju ha varit att det var ganska mycket folk, men det är inte så konstigt!
Bra service med ett låst rum att lämna resväskorna i, i väntan på incheckning eller avresa hem. Hotellet ligger ett litet stenkast från centralen, vilket gör det perfekt om du kommer till Stockholm med tåg!

Personalen i receptionen var väldigt trevliga och tillmötesgående. Barpersonalen likaså! :)

Bor väldigt gärna här igen! :)

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Cassandra S

Hej Cassandra!

Stort stort tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback på din vistelse.Visst är sängarna sköna! Jag kommer personligen att dela med mig av dina positiva kommentarer till mina kollegor.

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen inom kort Cassandra!