• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Nordic Light Hotel
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Att bo granne med Arlanda Express, mer centralt kan man inte tillbringa en natt i Stockholm. Läckra rum med fantastisk fotokonst med stockholmsfeeling på väggarna. I mitt rum fanns en fototapet föreställan de legendaren Maria Johansson som under ciryka 30 år satt med sin orgel och missionerade på Sergels Torg.
Möjligtvis kan man hävda att rummet var lite litet, men eftersom jag var ensam var det inga problem.

Tips för att välja rum: Hotellet har en del rum utan fönster
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Pegen
Catharina B, Guest Experience Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Hej Pegen,

Tack för att du bott hos oss på Hotel C och för din fina feedback.

Varmt Välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Catharina Borgström

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Snabb och smidig incheckning. Vi bodde i ett superior rum som hade kaffemaskin och en liten sittmöbel. Tyvärr ville vår TV ej funka så vi fick då byta till ett familjerum som var något större med en rymlig hall, sittmöbel och ett större badrum. Rummen var rena men kändes något kantstötta och slitna. Personalen var väldigt tillmötesgående och gjorde sitt yttersta för att man som gäst skulle trivas. Hotellet släckte ner valda delar för earth hour och det bjöds på trubadur i baren. Sen utcheckning var inte heller något problem. Bra centralt läge, stort, lite slitet men ändå trevligt.

Tips för att välja rum: Superiorrummet var ganska så litet och trångt, familjerummet bjöd på mer yta.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Annika S
Hotel-C-Stockholm, Guest Service Agent på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Annika!

Tack för att ni hör av dig om er vistelse hos oss!
Vi är mycket glada att ni trivdes överlag, och hoppas att vi ändå kunde gottgöra TV-missen på ett tillfredsställande sätt.

Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, då såklart i ett rum utan tekniktrubbel!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 23 mars 2018

Modernt, inte så ombonat i rummet direkt men stort så det förslår. Lite mjuk säng för min smak. Lätt förvirrande korridorslayout därtill men man lär sig. Så är det ju läget, som gör att där säkert är fullt nästan alltid. Frukosten kanske lite mer än ordinär, men inte mycket. Och så mitt favoritgnäll... en äggröra är just det, en (krämig) röra. En stelnad äggkaka är ngt annat, mycket få hotellfrukostar har fattat den skillnaden. Att hotellbaren stänger 23 är med tanke på just läget en smula snålt tilltaget.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Vaksan

Hej Vaksan!

Tack för denna välformulerade kritik. Vi hoppas att du allt som allt ändå fick en bra upplevelse hos oss, och har vidarefört dina synpunkter till de berörda avdelningarna. Gällande vår bar kan det vara bra att veta tills nästa gång att de faktiskt stänger vid midnatt alla dagar förutom fredag och lördag, då de stänger 01:00. Sista beställningen tas runt en halvtimme innan dess, i båda fallen.

Med förhoppning om att få träffa dig igen, tack för den här gången!

Vänligen,

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Vår vistelse på hotellet var toppen . Trevlig personal. Dock blev vi överraskade att rummet var litet men var väldigt mysigt. Frukosten var toppen god. Mycket att välja på så mätt det blev man . Återkommer säkerligen!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack ccarroo88

Hej ccarroo88!

Tack för dessa fina kommentarer! Så kul att få höra om er vistelse, och att den blev minst lika bra som ni hade tänkt er!

Jag misstänker att ni denna gång hade bokat ett av våra kabinrum, som visst är väldigt mysiga -- men det finns såklart alternativ till detta, om ni inför nästa vistelse skulle bli sugna på att pröva något nytt!

Ni är förstås varmt välkomna åter då, och förhoppningsvis ses vi väldigt snart igen!

Glada hälsningar,

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Jättebra hotell med utmärkt service samt mumsig frulle. Precis brevid Centralen vilket gör allt extra smidigt. Testa även isbaren som ligger i anslutning till hotellet. Jättegoda drinkar och bra service även där. 5 av 5 toasters.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Ludvig B

Hej Ludvig!

Tack för den här gången, och dina fantastiskt fina kommentarer! 5 av 5 toasters är taget!

Med förhoppning om att få träffa dig snart igen!

Glada hälsningar,