“Central, fräscht och bra pris”
Omdöme om Hotel C Stockholm

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Hotel C Stockholm
Rankad som nummer 35 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs maj 10 2013 från mobil enhet

Riktigt schysst hotell. Lite mjukare sängar så hade det fått toppbetyg. Klart bästa pris på 4bäddsrum! Kul att besöka ice bar - fast kallt :) utmärkt läge, kaffe och te på rummet, bra frulle, trevlig personal och mysigt inredda rum

• Bodde här: Maj 2013
Tack Infoufot
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade maj 16 2013

Käre gäst,
Tack för din återkoppling. Kul att ni passade på att besöka vår isbar.
Hoppas att vi får se dig snart igen hos oss på Nordic Sea.

Omdömet skrevs april 21 2013 från mobil enhet

Hotellet är helt ok. Läget är mycket centralt och perfekt om du skall resa vidare då det ligger i direkt anslutning till centralen och Arlanda Express.
Små rum sänker betyget. Det börjar kännas något gammalt vilket gör det svårt att motivera fe höga priserna.

• Bodde här: April 2013
Tack Tompix71
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 25 2013

Käre gäst,
Tack för din återkoppling, som på de flesta hotell i Stockholm så varierar våra logipriser beroende på den efterfrågan som finns, vårt lägsta pris hittar du alltid på vår egen hemsida.

Välkommen tillbaka till oss,

Omdömet skrevs april 17 2013

Ett bra hotell som ligger mycket centralt både för shopping och transport. Hade bokat ett rum utan fönster, och det var helt OK, men tyvärr så funkade inte värmen/ventilationen på rummet så det var ganska kallt.

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Leif B
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 24 2013

Hej Leif,
Tack för din återkoppling. Det glädjer mig att du trivdes hos oss, trots att det var kallt på rummet.
Välkommen åter,

Omdömet skrevs mars 20 2013

Hotellet har ett bra läge mitt i staden och kommunikationerna. Fräscht rum och service var OK. Kö till in- och utcheckning kunde var irriterande, särskilt vid utcheckning när jag hade bråttom. Rekommendera hotellet när man vill övernatta i Stockholm.

• Bodde här: November 2012, reste i arbetet
Tack Paula1955

Hej Paula,
Tack för din återkoppling och rekomendation. Vid utcheck kan man numera använda express checkout och bara lägga nyckeln i brevlådan vid entrén. Hoppas att vi får se dig på Nordic Sea snart igen.

Omdömet skrevs mars 18 2013

Ligger precis utanför centralstationen mitt i centrala Stockholm. Perfekt läge. Rummen är helt okej med bra sängar. Detta var tredje gången vi bodde på detta hotell och vi är nöjda. Frukost buffén innehåller det mesta man vill ha. Vi rekommenderar detta varmt.

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Ann-Sophie H
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 3 2013

Hej Ann-Sophie,

Tack för din fina utvärdering. Det är roligt att du valt vårt hotell vid tre tillfällen och jag vill passa på att hälsa dig välkommen tillbaka till Stockholm och Nordic Sea Hotel.

Patrik Hofstedt

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Freys Hotel
ProfilHotels Central Hotel
Nr 19 av 154 i Stockholm
805 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel C Stockholm? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel C Stockholm

Adress: Vasaplan 4, Stockholm 111 20, Sverige (Tidigare Nordic Sea Hotel)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 26 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 35 av Affärshotell i Stockholm
Nr 36 av Romantiska hotell i Stockholm
Prisklass: 974 kr - 2 996 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel C Stockholm 4*
Antal rum: 367
Hotellets officiella beskrivning:
Hotel C Stockholm erbjuder 367 hotellrum, 11 möteslokaler, bar och restaurang + unik ICEBAR på Vasaplan i Stockholm city. Vi har ett oslagbart centralt läge, granne med snabbtåget Arlanda Express och Centralstationen. Hotel C Stockholm var det första hotellet i världen att erbjuda en permanent isbar året om. ICEBAR by ICEHOTEL STOCKHOLM har sedan öppningen 2002 erbjudit en spektakulär isdesign och en konstant innetemperatur på sju minusgrader. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Nordic Choice Hotels, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel C Stockholm. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hotel Nordic Sea
Nordic Sea Stockholm
Nordic Sea Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?