Hotel C Stockholm
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hilton
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Lydmar Hotel(Stockholm)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Freys Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Frukost ingår
Hotel Kung Carl, BW Premier Collection(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs april 21 2013 från mobil enhet

Hotellet är helt ok. Läget är mycket centralt och perfekt om du skall resa vidare då det ligger i direkt anslutning till centralen och Arlanda Express.
Små rum sänker betyget. Det börjar kännas något gammalt vilket gör det svårt att motivera fe höga priserna.

• Bodde här: April 2013
Tack Tompix71
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 25 2013

Käre gäst,
Tack för din återkoppling, som på de flesta hotell i Stockholm så varierar våra logipriser beroende på den efterfrågan som finns, vårt lägsta pris hittar du alltid på vår egen hemsida.

Välkommen tillbaka till oss,

Omdömet skrevs april 17 2013

Ett bra hotell som ligger mycket centralt både för shopping och transport. Hade bokat ett rum utan fönster, och det var helt OK, men tyvärr så funkade inte värmen/ventilationen på rummet så det var ganska kallt.

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Leif B
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 24 2013

Hej Leif,
Tack för din återkoppling. Det glädjer mig att du trivdes hos oss, trots att det var kallt på rummet.
Välkommen åter,

Omdömet skrevs mars 20 2013

Hotellet har ett bra läge mitt i staden och kommunikationerna. Fräscht rum och service var OK. Kö till in- och utcheckning kunde var irriterande, särskilt vid utcheckning när jag hade bråttom. Rekommendera hotellet när man vill övernatta i Stockholm.

• Bodde här: November 2012, reste i arbetet
Tack Paula1955
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade maj 16 2013

Hej Paula,
Tack för din återkoppling och rekomendation. Vid utcheck kan man numera använda express checkout och bara lägga nyckeln i brevlådan vid entrén. Hoppas att vi får se dig på Nordic Sea snart igen.

MVH

Omdömet skrevs mars 18 2013

Ligger precis utanför centralstationen mitt i centrala Stockholm. Perfekt läge. Rummen är helt okej med bra sängar. Detta var tredje gången vi bodde på detta hotell och vi är nöjda. Frukost buffén innehåller det mesta man vill ha. Vi rekommenderar detta varmt.

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Ann-Sophie H
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade april 3 2013

Hej Ann-Sophie,

Tack för din fina utvärdering. Det är roligt att du valt vårt hotell vid tre tillfällen och jag vill passa på att hälsa dig välkommen tillbaka till Stockholm och Nordic Sea Hotel.

MVH

Omdömet skrevs mars 9 2013 från mobil enhet

Väldigt centralt och nära Stockholm central.
Fräscht rum, skön säng, lugnt och tyst. Snyggt badrum.
Enkel lobby och matsal.
Häftig bar gjord i is.
Slamrig frukostmatsal.
gym finns att tillgå på systerhotellet.
Prisvärt.

• Bodde här: Januari 2013
Tack Emma A
Nordicsea, Manager på Hotel C Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade mars 15 2013

Hej Emma,

Tack för ett fint betyg. Kul att höra att ni har trivts på Nordic Sea Hotel och jag hoppas att vi får se er igen som våra gäster inom en snar framtid.

Med vänlig hälsning

Anders Sundin