Omdömet skrevs 27 september 2018 från mobil enhet

Fint och lyxigt hotell med mysigt trädgård (små kaniner springer runt)! Fantastiskt fint rum och badrum. Skönt säng.
God frukost!
Sevice är 9/10, duktiga tjejer i receptionen och trevligt bar personal.

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack kristina12742018
JennieH655, Receptionist på Stallmästaregården Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Kära Kristina,

Tackar hjärtligast för ditt fina omdöme!

Vi är glada att vi har kunnat erbjuda dig en sådan positiv upplevelse här hos oss!

Varmt välkommen tillbaka till oss och kaninerna, närhelst det passar Er.

Vänligaste Hälsningar

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Bra hotell med fantastisk mat! Härlig miljö samt närheten till city gör detta till ett väldigt bra hotell med charmiga rum. Frukosten var helt okej men det var middagen som hade superb mat. Rekommenderar verkligen detta ställe!

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Andreas G
Jennie H, Receptionist på Stallmästaregården Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2018

Kära Andreas,

Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett sådant fint omdöme, efter din visit hos oss!

Vi är väldigt glada att kunna erbjuda våra gäster, en provsmak av både de närliggande grönområdena samt närheten till stadslivet!

Det är en fröjd att läsa att du uppskattade middagen i restaurangen, och du skall hälsas hjärtligt välkommen en annan gång för ännu en mumsbit!

Du önskas en fortsatt fin dag, och på återseende!

Omdömet skrevs 2 september 2018

Miljön och de allmänna utrymmena är verkligen mysiga. Rummet hade tyvärr ett spräckt handfat vilket känns lite ofräscht. Det finns inget att göra förutom att vara i baren, restaurangen eller på rummet. Vi hade rum med lite uteplats det var trevligt.

Tips för att välja rum: Rum med uteplats är trevligt på sommaren
  • Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Inger W

Hej Inger,

Tackar hjärtligast för ditt omdöme, efter din vistelse här hos oss!

Vad härligt att höra att du uppskattade uteplatsen, det är våra deluxe rum som erbjuder denna lite mer friare känsla.

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka en annan gång!

Omdömet skrevs 13 augusti 2018

Hela besöket var helt suveränt. Frukosten var perfekt. Service var grymt. Maten var magisk i restaurangen. Och vi får inte glömma att vi dessutom fick chansen att sitta ute på den härliga verandan och äta vår middag en ljummen sommarkväll.

• Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Tack sabinasandberg75
Jennie H, Receptionist på Stallmästaregården Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Kära Sabina,

Tackar hjärtligast för du tagit dig tid att lämna ett omdöme, det är verkligen en fröjd för oss att läsa att du uppskattade din vistelse här hos oss!

Du skall vara varmt välkommen tillbaka snart igen!

Vänliga Hälsningar till dig från ett soligt Stallis!

Omdömet skrevs 29 juli 2018

Mycket bra brunch. Rent, snyggt, gott, galet bra service! Oerhört trevlig miljö, mitt i nationalparken. Milsvid skillnad mot Haga Forums smutsigare brunch. Bäst i Solna utan tvivel!!!!Rekommenderas!!!!

Bodde här: juli 2018
Tack Micke S
Jennie H, Receptionist på Stallmästaregården Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Hej Micke!

Tackar hjärtligast för ditt fina omdöme!
Vad härligt att du uppskattade vår populära söndagsbrunch, vi önskar dig varmt välkommen fler gånger till oss för att avnjuta den igen!

Ha en riktigt fin dag i sommarvärmen

Vänligaste Hälsningar