Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
  • Pool
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Berns Hotel(Stockholm)
  • Restaurang
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 2 maj 2018

Var fint och gemytligt. Bra service och trevligt bemötande. Läget med storstan nära och ändå fin natur med Haga parken intill med de fina små kaninerna.Bra med gratis parkering och lätta att hitta dit superbra

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack carinasundkvist
Amanda E, Receptionschef på Stallmästaregården Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2018

Hej Carina,

Tack så mycket för det fina omdömet !
Det gläder oss att höra att ni uppskattade er vistelse hos oss, och att vi kan dela med oss av den underbara miljön som vi har här.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 30 april 2018

Helt ok, men mer att önska.

Hotellet i sig var bra, gammal anrik byggnad som lägesmässigt utmärker sig.

Frukosten var helt ok, särskiljer inte överhuvudtaget från något annat hotell man bott på. Snarare var den aningen sämre.

• Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack dsjogr758048

Hej dsjogr758048,

Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss, det uppskattar vi verkligen.
Vi kan stolt kalla oss Stockholms äldsta Värdshus, och original byggnaden är från 1838.

Du får jättegärna kontakta oss med vad du tycker att vi kan förbättra med vår frukost´.

Jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka.

Omdömet skrevs 29 april 2018

mycket bra service och hjälpsam personal. fina rum. bor alltid på stallmästaregården. Frukosten är precis lagom och fräsch. alltid gott kaffe och fin äggröra. varje dag nya ostar. rummen städas till hög standard

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack arneericson2018

Hej Arne !

Tack igen för ett sånt fantastisk omdöme !
Vi blir alltid lika glada när du kommer tillbaka till oss ! :)

Vi hoppas att du snart kommer tillbaka !
Ha en supertrevlig dag !

Omdömet skrevs 22 april 2018

Stora badlakan, arbetsplats, rum med rejäl yta i två plan och riktigt bra frukost!
Linneservetter och stora kaffemuggar. Små ( eller stora) detaljer som gör skillnad.
Fina badrumsprodukter och toalett på varje plan.
Kommer att återvända!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Caroline F

Hej Caroline,

Tack så mycket för det fina omdömet.
Vi är så glada att ni har uppskattat er vistelse hos oss, och att vi har gjort ett så bra intryck på er.

Vi hoppas verkligen att ni snart vill komma tillbaka och bo hos oss!

Ha en jätte trevlig dag !

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Var mycket fullbokat i stan och resebyrån fixade detta boende. Fina gamla byggnader som ligger fint mellan Hagaparken och Norrtull i vacker miljö. Trevlig morgonpromenad till Odenplan blev det.
Fick ett rum med etage. Jag erkänner jag är svag för tvåvåningsboenden... Genomgående tidstypisk charmig inredning.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Anders D

Hej Anders,

Tack så mycket för det fina omdömet !

Vi har verkligen tur att ha vackra Haga Parken precis runt hörnet och kunna sitta i vår matsal och njuta av utsikten mot Brunnsviken.
Jag håller verkligen med dig att våra Etage rum verkligen har sin charm.

Vi hoppas verkligen att ni snart kommer tillbaka till oss.