“Fantastisk fika”
Omdöme om Under Kastanjen

Under Kastanjen
Boka med
Under Kastanjen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 180 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk fika där det finns laktosfria och glutenfria alternativ både i bakverk och dryck. Mysig lokal med trevlig personal.

Tack Michael P

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Höga priser, felaktiga kvitton, personal som inte vet vad de gör och vad de tar betalt för. Dessutom tillhåll för ficktjuvar! Personalen arrogant och nonchalant dessutom!

1  Tack Miguel d
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

När vi kom dit i lördags eftermiddag så stängde dom trots att det står på hemsidan att dom har öppet till kvällen o meddelade bara att allt var slutsålt! Varför skriver man inte på hemsidan att dom inte skulle ha ordinarie tider? Vi hade gått ca 30 min för att hitta stället då vi hade läst att dom har glutenfritt bröd/fika. Otroligt dåligt bemötande av personalen så vi kommer aldrig mer gå dit!

5  Tack 13KIR13
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Bokade via nätet, fick bekräftelse, åkte 30 mil till Sthlm. Kom fram, blev mckt dåligt mottagna. Kvinnan som skulle hålla vinprovningen för oss fyra ”hade gått på semester”. Nästa argument ”ni har inte bokat” med vi hade bokningsbekräftelsen med oss. Näbbgädda i personalen sade ”vi har fullt - ni får ta det en annan gång”. Efter diskussion så förbarmade en annan i personalen sig ”jag får väl ta det då.....”. Vi tackade för oss och gick på annat ställe där man hade service.
Så blir man bemött på Under Kastanjen! ÅK INTE DIT!!

6  Tack Tom P
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

God o prisvärd lunch. Mycket folk, men gemytligt. Så bra att vi gick hit en andra gång under vår vistelse i Stockholm.

1  Tack affejson

Resenärer som tittade på Under Kastanjen tittade också på

Besökt Under Kastanjen? Berätta vad du tyckte!