“Vilken lunch!!”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Hamnade på denna restaurangen av en slump för att äta lunch. Men vilken upplevelse. Otroligt bra Japansk mat. Mycket hög kvalité! Kommer garanterat återbesöka denna restaurangen för lunch.

Tack ThornSWE

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi provade den nya menyn och blev supernöjda! BLY blir bara bättre och bättre. Maten är så god och så snyggt serverad. Betjäningen på topp trots att det var fullt ute och inne. Vi kommer snart tillbaka!

Tack Lugnet11
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Liten mysig restaurang. Fräsch, smakrik och spännande mat. Man beställer 3-4 rätter per person (eller smakar hej vilt av allas rätter), men helst vill man (jag) beställa 10-15 rätter för allt verkar (och är också) så spännande och gott! Har ätit här ca 5 gånger (bor 100 mil bort, hade jag bott närmare hade jag ätit här ofta).
Efter varje gång jag varit här blir jag så inspirerad att jag försker kopiera någon av rätterna hemma i mitt kök.
Rekommenderas varmt!

1  Tack Greta H
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Levererar mkt mer än vad utsidan säger.
Spännande smaker, snygga upplägg och trevlig personal .
2 till 3 rätter person är lagom. Tunatartaren och sushin fantastiska.
Vi var 7 personer som åt olika och alla var nöjda.

Tack Ingela J
Omdömet skrevs 11 maj 2017

Födelsedagsmiddag som blev något alldeles extra och annorlunda tack vare den goda maten och den trevliga personalen

Tack Margareta Ö

Resenärer som tittade på Blue Light Yokohama tittade också på

Besökt Blue Light Yokohama? Berätta vad du tyckte!