FindHotel
Travelocity
Omdömet skrevs 9 januari 2019

Datum för vistelsen: januari 2019
  • Restyp: Reste ensam
SandraN3712, Front Office Manager på Good Morning+ Hägersten, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2019

Omdömet skrevs 5 januari 2019

Omdömet skrevs 4 januari 2019

Omdömet skrevs 3 januari 2019

Omdömet skrevs 2 januari 2019

Datum för vistelsen: december 2018
LigulaHospitality, Guest Relations Manager på Good Morning+ Hägersten, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2019