• Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Sämsta Scandic vi besökt! Otrevlig och otroligt osmidig incheckning. Familjerummen slita och ofräscha, sängarna kass. Parkeringsgaraget fullt med bråte. Frukosten inte i nivå med vad som kan förväntas. Hit kommer vi inte tillbaka!

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Johan P
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Hej Johan!
Beklagar något oerhört att er vistelse varit så här dålig!
Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig och prata lite mer om detta.
Du kan maila mig dina kontaktuppgifter om du önskar till daniel.ullander@scandichotels.com
Vänliga hälsningar,
Daniel Ullander
Receptionschef

Omdömet skrevs 8 januari 2018

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Vicunderlig utsikt från restaurangen.
Fräscht och fint hotell.
Lite långt från centrum, men passade bra eftersom konferensen var på samma hotell.
Resan till hotellet gav också en fin sightseeing över staden och vattnet.

Bodde här: juni 2017
Tack Vattudalen2014
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Hej,

Tack så mycket för att du tagit dig tid att recensera oss!
Vi vill självklart bli bättre på det vi gör och uppskattar alla tankar du delar med dig.

Omdömet skrevs 27 december 2017

Trevligt boende nära storstaden med mycket vacker utsikt. Personalen var uppmärksam och trevlig, inte bara mot besökarna utan även mot varandra vilket skapar en trevlig atmosfär. Dessutom gångavstånd till Millesgården som är värt ett besök.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack AsaEF
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Hej Åsa,
Tack så mycket för den här fantastiskt fina recensionen.
Jag hoppas att ni kommer tillbaka snart.

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Bokade familjerum som var rymligt, men slitet. Det stod två små elelement utplacerade på golvet. Det var var ca 6 grader ute på eftermiddagen, men iskallt i rummet så vi fick köra elementen på max. Då är vi ändå normalt inte frusna som familj. Trevlig personal som var hjälpsamma, men slitet hotell. Frukosten var bra, men apelsinjuicen smakade bara vatten. Påtalade det och bad dem smaka, men en kille öppnade apparaten och sa att det var ny förpackning så det var inget fel enligt honom.. Sa att det smakade gult vatten, men fick ingen respons. Senare hade dock flera påpekat samma sak så då försökte de lösa problemet. Kan tänka mig att det är fint på sommaren...

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack SwedeOnTour12
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2017

Hej,

Tack så mycket för att du delat med dig av dina tankar kring vistelsen hos oss.
Beklagar att det var kallt på rummet. Jag har bett får fastighetsavdelning att titta på detta överlag men skulle väldigt gärna vilja veta vilket rum ni bodde i.
Gällande apelsinjuicen så ska vi försöka se till att det blir mycket bättre framöver.