Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
ScandicHotels.com
FindHotel149 US$
Hurb155 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Hotel som låg väldigt bra på Lidingö. Fotbollscupen spelades på Bosön vilket tog 10min att köra med bil.Incheckningen gick bra och smidigt.
Bilparkering fanns även garage. 90kr per dygn vilket jag tycker är helt ok.
Hade ett singelrum som var rent och fräscht.Badrummet helt ok.Utsikten från rummet var inte så mycket att ha.God och fräsch mat. Trevlig personal.Utsikten från restaurangen
var bra.Frukosten var sådär det kanske drog ner betyget att jag hittade ett 25cm långt svart hårstrå i äggröran
Urk!

Restyp: Reste ensam
Tack pierrepejan
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017

Hej,

Vad roligt att ni överlag hade en bra vistelse hos oss!
Beklagare något oerhört att det fanns ett hårstrå i äggröran.
Kommer omgående att ta upp det med mina kollegor.

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Ett hotell av medelgod Scandic standard som erbjöd funktionella rum och servering. Uteserveringen i kvällssol gav mersmak. Trevlig och hjälpsam personal men på det negativa kontot hamnar att det var mycket lyhört ut mot korridoren.

Rumstips: Utsikt mot vattnet måste vara att föredra. Be gärna om lugnt läge på grund av att det är lyhört mot korridoren.
  • Restyp: Reste ensam
Tack Carin L

Hej Carin,

Tack så mycket för din fina recension.
Jag skulle gärna vilja veta vilket rum du bodde i så att jag kan be mina kollegor ta en titt på dörren. :)

Vänligen,

Omdömet skrevs 17 juni 2017

Ett standard Scandic hotell men något mer slitet än genomsnittet. Vi fick ett stort och trevligt rum. Även badrummet stort men handdukstorken fungerade inte och toaletten var ovanligt låg. Tog väldigt lång tid att få varmt vatten i duschen. Flera ställen där färgen flagade och hissknappar som inte fungerade. Frukosten var OK, äggröran var dock flytande och rätt begränsat utbud. Trevlig personal och om ärende till Lidingö ligger hotellet bra till. Tyst och lugnt.

Tack ATillander

Hej,

Tack så mycket för din feedback!
Jag kommer att ta dessa brister med mina kollegor för att vi ska kunna åtgärda detta.
Hoppas att du har vägarna förbi oss igen.

Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Detta hotell borde genomgå en ordentligt lyft. Det verkar som att det saknas ventilation i rummen och allt utstrålar 80-90 tal.
Även restaurangen behöver ett lyft
Däremot så är personalen trevlig och maten smakar bra

Tack Varbergare_11
Daniel U, Front Office Manager på Scandic Foresta, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hej,

Tack så mycket för att du delar med dig av dina tankar.
Det ger oss möjlighet att förbättra och jag hoppas att vi inom kort kommer påbörja ett efterlängtat lyft!

Vänligen,

Omdömet skrevs 1 juni 2017

SCANDIC Foresta ligger en bit utanför centrum, men läget och de stora rummen gör det till en favorit. Denna gång fick vi dessutom hjälp i receptionen av en av de mest serviceinriktade receptionister vi stött på, extra tack för det. Middag i restaurangen är gott, kort väntetid och urvalet av drycker helt ok. Rekommenderas!

Rumstips: Be om ett rum med utsikt
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack laragazzina

Hej,

Tack så mycket för dina fina ord!
Hoppas att ni kommer tillbaka snart.