Agoda.com
Priceline73 US$
eDreams69 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

På Skeppsholmen med vyer mot Stockholm finns detta tvådelade hostel. Välj mellan båten AF Chapman eller huvudbyggnaden.
I den sistnämnda finns reception, rum på tre våningar, café och ett gemensamt kök.
Även toaletter och dusch är gemensamt.

Datum för vistelsen: maj 2021
3  Tack Peter J
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt enkelt. Bara 2 sängar, och inte många krokar att hänga kläder eller handduk. Rent och tyst. Sängar av högsta klass. Utmärkt service. Vi kunde valt bland flera 4* hotell för liknande pris (nu i Coronatider) men valde Chapman för läget. Och flyttade inte.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Martez
Omdömet skrevs 16 mars 2020

Vi hade en trevlig helg i den kungliga huvudstaden. Vandrarhemmet gjorde helgen till en bättre helhet, genom dess fina rum, trevliga och serviceinriktade personal, och en bra frukost! Att kunna spela biljard tillsammans under vistelsen var en bonus!

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack mikaellu2016
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Mer prisvärt boende är svårt att hitta. Busshållplats till Stockholm C och färjan till djurgården på gångavstånd. Gemensam dusch och WC med bra standard. Hjälpsam personal. Ok utrustat kök och möjlighet att köpa frukost. Det enda negativa vi upplevde var att fönstret var lite dragigt, men det blåste å andra sidan friskt ute. Smarta laddaruttag ovanför sängarna. Hade varit bra med sådana vid våningssängarna. Disksituationen i köket var något kaotisk med överfulla diskställ.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Pheiberg
Omdömet skrevs 10 februari 2020

Bra läge och fräscht och prisvärt. Hade varit trevligt om cafeet var öppet senare bara. Riktigt bra läge cenralt med vackra omgivningar. Hela familjen trivdes bra. rummet kändes rymligt och rent. Bästa vandrarhemmet jag bott på. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack petraB9582ZT