Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
64Perni
Norrköping, Sverige

Pernie

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 feb. 2024
Blev överraskad med en natt som 60 års present, hotellet hade lagt en polkagrisstång med ett kort. Hur tänkte ni där ? Kändes som en barnpresent. Allt annat hade varit bättre, en chokladbit, frukt, kaka ja vad som men inte en klubba 👎 så fel tänkt. Saknade även skohorn på rummet
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste som ett par
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
2,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
1 455 kr
    1 156 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 10 december 2023 från mobil enhet

Fantastiskt boende också underbart att vår pälskling Frank fick följa med. Top notch service från Sidnejs - han kan verkligen service 🙏🙏 Han är verkligen one of a kind.

Fantastiskt läge och utsikt från vårt rum. Stort härligt badrum.

Längtar redan tillbaka! ❤️

Tack ulmu
Omdömet skrevs 7 december 2023 från mobil enhet

Bokat junior svit som var placerad på våning sju i ett av hörnen på byggnaden. Stort och trevligt rum.

Sängen var dessvärre stenhård alltså i princip bättre att ligga på golvet än i sängen. Otrolig besvikelse, detta i kombination med kuddar som var otroligt mjuka blev en jobbig upplevelse…en av oss i sällskapet var tvungen att lägga sig o sova på schäslongen.

Trevlig frukost och härligt att en kock tillagar omelett åt dig.

Känslan överlag är typ USA-standard fast som har en del att uppgradera för att nå den klass som man nog vill vara.

Tofflorna som erbjöds på rummet var pinsamma, morgonrocken billigast möjliga o saknade det lilla extra som man kan förvänta sig i en svit.

Maten på Ekens bar var ok men absolut inte värt priset. Online är priserna dessutom lägre än när man får menyn vid bordet.

Tveksamt om det blir ett till besök här faktiskt.

Tack Henrik S
Omdömet skrevs 2 december 2023 från mobil enhet

Man har onekligen vissa förväntningar om om man flyttar in på ett hotellrum av den berömda Hiltonkedjan.
Även om man inte betalar för rummet anser jag att fri tillgång till internet borde vara en självklarhet i dessa tider - utan medlemskap
i diverse ädelmetaller.
Det fanns inga klädhängare i skåpet, inga hyllor utan EN krok.
Jag använder knappt hårtork, men ör det kallt ute vill jag inte gå ut med halvblött hår.
Fixa det, tack!
Om man, enligt gällande lag. måste markera rumsdörren tydligt i fall av brand och rök bör det ännu vara lite mindre ljust, Min man brukar tycka att jag ”ska blunda” men lilla lampan lyste upp hela rummet.
Vår rum var mycket tyst och jag uppskattar möjligheten att öppnar fönstret, vart jag än åker.
Julbordet var SUPERBRA och personalen FANTASTISK.

Rumstips: Mycket centralt, be om ett rum som vetter mot återvändsgränden, då blir det otroligt tyst.
Tack Babbis007
Omdömet skrevs 17 oktober 2023 från mobil enhet

Trevligt bemötande, fina rum med sköna sängar
Saknar dock 4:an på tv utbudet
Fin och god frukost med trevlig och snabb personal

Negativt
Restaurangen på hotellet är mycket dyr och har små portioner jag är liten i maten, men blev absolut inte mätt.
Kommer nog inte äta där fler gånger
Lite tråkigt på en annars trevlig upplevelse

Rumstips: Bo på hotellet, undvik restaurangen
Datum för vistelsen: oktober 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Margaretha M
Daria Litvinenko, Guest Services / Front Office på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2023

Dear Margaretha M,
Tack för att du valde Hilton Stockholm Slussen som boende i Stockholm och för att du tog dig tid att dela din recension online. Vi är glada över att få sådan fantastisk feedback angående din upplevelse. Ett stort tack för att du nämner vårt team, det betyder mycket för oss! Samtidigt beklagar jag att se av din kommentar att vi inte riktigt uppfyllde dina förväntningar, inklusive restaurangupplevelsen Eken. Vi ber om ursäkt för eventuell besvikelse eller besvär som du upplevt under ditt besök. Din kommentar har vidarebefordrats till restaurangteamet för deras uppmärksamhet. För dem och restaurangkökets kock är det också väldigt viktigt att få all slags feedback att veta där för att fokusera sin uppmärksamhet och vad man jobbar med. Vi försöker alla alltid förbättra oss själva och strävar efter mer, din kommentar och dina poäng hjälper oss att förstå vilka aspekter vi bör fokusera på och vi är alla uppriktigt tacksamma för det. Jag hoppas att detta inte kommer att avskräcka ditt förtroende för Hilton och att du kommer att ge oss möjlighet att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm i framtiden för att ge oss en chans att "Make it right"!

Omdömet skrevs 7 augusti 2023 från mobil enhet

Reste upp över helgen och bodde här en natt.

Läget är perfekt. Centralt och nära till allt.

Mycket trevlig personal och erbjöds även uppgradering av mitt rum.

Hade en helt fantastisk utsikt. Rummet var jättefint, sängen bekväm.

Frukosten var helt outstanding. Allt man kan önska och därtill mer. Även våfflor!

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste ensam
Tack 638malinn
Daria Litvinenko, Guest Services / Front Office på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2023

Tack så mycket för att du valde Hilton Slussen Hotel i Stockholm och för att du tog dig tid att skriva en så inspirerande recension. Det är mycket värdefullt för oss att få sådan feedback. Din recension är en stor motivation att fortsätta utveckla och förbättra våra ansträngningar för att ge en bekväm vistelse för alla våra värdefulla gäster! Vi hoppas innerligt att du kommer att ge oss möjligheten att välkomna dig tillbaka till vårt hotell - detta är den bästa belöningen för oss!